Niet zo zeiken opa. M'n OP wel. Hij zou er vrouwen inzetten om ons te pesten. Ik zoek er nog even wat bij.quote:
Doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo zeiken opa. M'n OP wel. Hij zou er vrouwen inzetten om ons te pesten. Ik zoek er nog even wat bij.
Komt door de glimlach.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Meneer nummer 1 krijgt wel een warme choco van me.
Te laat. Dips.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt hem al een warme vloeistof gegeven?quote:
Ik zou het bij warme chocomelk houden en dan samen met hem onder een warme - voor twee personen net iets te kleine - deken Netflix kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt hem al een warme vloeistof gegeven?
Huid op huid schijnt iemand sneller op te warmen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou het bij warme chocomelk houden en dan samen met hem onder een warme - net iets te kleine - deken Netflix kijken.
Ik altijd, pillow talk gaat in enkele minuten al over op roddels.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Meteen weer ordinair.. hebben jullie dan nooit behoefte aan onschuldig knuffelen en pillow talk
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Meteen weer ordinair.. hebben jullie dan nooit behoefte aan onschuldig knuffelen en pillow talk
Beter lezen Mortaxx.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou het bij warme chocomelk houden en dan samen met hem onder een warme - voor twee personen net iets te kleine - deken Netflix kijken.
Kom maar hier.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen wij het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen wij het goede voorbeeld geven
Komt door je warme chocolademelk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Wel veel niet-homo's altijd hier. Goed dat blijkbaar een hoop mensen zich welkom voelen in dit huis.
in andere scs is het vaak alleen maar gezeik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Wel veel niet-homo's altijd hier. Goed dat blijkbaar een hoop mensen zich welkom voelen in dit huis.
Wat ik niet zou geven voor een kopje op dit moment. Helaas heb ik het niet in huis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt door je warme chocolademelk.
Wel verrassend trouwens in een subforum met de naam klaagbaak.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in andere scs is het vaak alleen maar gezeik.
In huis halen is ook opzuipen in mijn geval.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ik niet zou geven voor een kopje op dit moment. Helaas heb ik het niet in huis.
is in veel scs wel. Beetje vermoeiendquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel verrassend trouwens in een subforum met de naam klaagbaak.
Maar laat dit gerust een veilige haven voor jullie zijn waar je even bij kan komen van al het cynische gelul.
in m'n vorige leven was ik waarschijnlijk een relnicht, daarom kan ik het zo goed met jullie/jou vindenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Klopt hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is in veel scs wel. Beetje vermoeiend
bedoel je Pol?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt hoor.
Maar goed, de enige redelijke SC buiten deze om kan jij je ook nooit echt normaal gedragen dus dat spreekt dit wel weer een beetje tegen Mortie.
Jij was in een vorig leven misschien wel gewoon Oscar Wilde.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
in m'n vorige leven was ik waarschijnlijk een relnicht, daarom kan ik het zo goed met jullie/jou vinden
Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel je Pol?daar heb ik mij altijd voorbeeldig gedragen
Dat was gewoon pillow talk?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel je Pol?daar heb ik mij altijd voorbeeldig gedragen
Dat is waar. Dat spreekt dan toch weer in je voordeel op zich.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb daar nooit mensen lopen afzeiken toch
Ik zou hem boemsen tot hij om zijn muttie roeptquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
maar in klb sc is men bijvoorbeeld constant bezig een user af te zeiken. Laatst had hij twee dagen een ban en alsnog presteren ze het een heel topic hem te bashen. Dan ben je toch niet goed wijsquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat spreekt dan toch weer in je voordeel op zich.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou hem boemsen tot hij om zijn muttie roept
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
gaat je stage beginnen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb de komende weken echt weinig tijd om te trollen en te fokken, dat wordt afkicken
lol. Verstop je die dingen ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:03 schreef G-Pier het volgende:
Ik vond plots een chocoladereep en hij is nog lang goed! Hoogtepunt van mijn dag.
Ik ben zo'n type gozer dat zo'n chocoreep koopt, wegstopt en vergeet dat het in mijn pantry zit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
lol. Verstop je die dingen ofzo?
Gaat wel wat ver ja. Is die user vreselijk vervelend of zo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar in klb sc is men bijvoorbeeld constant bezig een user af te zeiken. Laatst had hij twee dagen een ban en alsnog presteren ze het een heel topic hem te bashen. Dan ben je toch niet goed wijs
Huppel je ook als een eekhoorntje?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type gozer dat zo'n chocoreep koopt, wegstopt en vergeet dat het in mijn pantry zit.
Ik las "panty" :|quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |