Het is pesten of gepest wordenquote:
Zodat we allemaal samen die ene persoon aan kunnen pakken en onze onderlinge band kunnen versterken omdat we dan nog meer gemeen hebben met elkaar.quote:
vraag ik me ook af als ik weer voor kale word uitgemaaktquote:
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. Iedere dag kun je daarover nadenken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.
Maak er ook je werk van om je kont te laten zien op het internetquote:
Ik ook op jouquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was vroeger verliefd op TARDIS. #confessions
Jij pest dusquote:
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen liktquote:
is dit nou waar?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen likt
Dat is toch een beetje gekquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat we allemaal samen die ene persoon aan kunnen pakken en onze onderlinge band kunnen versterken omdat we dan nog meer gemeen hebben met elkaar.
Ja dat schijnt zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen likt
Jij pest mij ook vaak.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vraag ik me ook af als ik weer voor kale word uitgemaakt
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?quote:
Nee, een gezamenlijke vijand hebben.quote:
sterk punt ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?
Montelly moet het ook zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!quote:
Ik pest nooit.quote:
Pakkende titel wel, huisvrouwen zullen soppen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
met foto's?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
Hopelijk kan hij dit doen als hij uitgepraat is over Crip.quote:
Daar kan ik niet aan mee doen, ik ben een lieve jongemanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een gezamenlijke vijand hebben.
Helaas deed jij hard4nothingquote:
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poserenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak er ook je werk van om je kont te laten zien op het internet
ja hallotjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
WCH en Niels hebben wel interessequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
ik zei toch al hallo joh flikkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
WCH en Niels hebben wel interesse
Ik smeek er al maanden om jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ga je carrière vanaf nu volgen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas deed jij hard4nothing
[..]
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poseren
Pardonquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij sowieso al iedere dag dus leugen.
Ik sluit wel achteraan, Achter zeer welteverstaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doen
En dat terwijl ik facetime haatte, voel je vereerdquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]we gingen nog facetimen en alles
Bedankt, de doktoren die proefpersonen zoeken vonden dit ook al.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij bent wel een goede kandidaat.
help je alleen maar mee jij kale hoerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zei toch al hallo joh flikker
Ben mia khalifa nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga je carrière vanaf nu volgen dan.
helaas haat aber mijquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
help je alleen maar mee jij kale hoer
Tour de Fransquote:
Gelukkig niet, neptieten.quote:
Ja wist ik. Waar ging het misquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik facetime haatte, voel je vereerd
quote:
neeeeeeeeeeeeinquote:
Zo vroeg al, mis je.quote:
Je noemde hem net nog toegevoegde waarde, je lijkt wel een vrouw.quote:
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.quote:
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.
Dus.
Stille waters...quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.
Wat een heethoofdquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.
Intergalactische super schurk Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.
Dus.
Jij stille wateren?quote:
Achteraansluiten bitte. Achter Zeer welteverstaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |