Oh beterschap manquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik hou me in vandaag, kom net thuis van een hele dag ziekenhuis hangen (pa had operatie)..
Yesquote:
Dat het maar iets kleins was en alles goed is gegaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik hou me in vandaag, kom net thuis van een hele dag ziekenhuis hangen (pa had operatie)..
Weer te laat met reagerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes. Al duurt herstel nog weken en misschien maanden. Stukje uit schedel naar z'n kaak verplaatst, en implantaten ofzo geplaatst in zijn kaak, dus komende tijd vloeibaar voedsel
. De arme man. Bedankt voor het vragen
.
Ik ben onderweg.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed. Ik zie dat het in FB ook gezellig is.
Wow hier kreeg ik een ban voor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zéér pijnlijk idd maatje.
Gooi jezelf van een brug.
Dan heb ik niet gelogen :quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow hier kreeg ik een ban voor.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
We zijn er nu wel alle 4. De frontmannen van de VBL-SC.
Scrummie/DP/JC/Onlo
Grote kans dat er weer wat helden gaan vallen.
Ik verbaas me altijd om de mensen die klagen om 422, hij is een van de weinigen die je gewoon netjes behandelt itt de andere die niet eens naar je luisteren.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed. Ik zie dat het in FB ook gezellig is.
snitchjoodquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou een feministen clubje inschakelen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stijn is een zegen voor VBL. Don ook, maar vind ik te passief. Verder wel een hele aardige kerel, maar te passief.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd om de mensen die klagen om 422, hij is een van de weinigen die je gewoon netjes behandelt itt de andere die niet eens naar je luisteren.
Eens ja, begrijp dat ook niet. Ik heb er maar weinig meegemaakt op FOK! die het mod kunstje beter kunnen dan Stijn.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd om de mensen die klagen om 422, hij is een van de weinigen die je gewoon netjes behandelt itt de andere die niet eens naar je luisteren.
Een betere mod dan 422 ga je niet krijgen, ja je hebt Don idd maar die is idd minder actief dan onze god 422quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is een zegen voor VBL. Don ook, maar vind ik te passief. Verder wel een hele aardige kerel, maar te passief.
Je bent zelf te passief.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is een zegen voor VBL. Don ook, maar vind ik te passief. Verder wel een hele aardige kerel, maar te passief.
Ik ga meteen naar OUD en roep ze op.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou een feministen clubje inschakelen.
Wat vind je van KingRoland dan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
guitaristquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja, begrijp dat ook niet. Ik heb er maar weinig meegemaakt op FOK! die het mod kunstje beter kunnen dan Stijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar OUD en roep ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |