quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ondanks dat ik uiteraard al lang weet waar Dven zich bevindt.... zou je toch wel direct door mogen hebben dat bij nieuws over 45 graden het pretty much onmogelijk over Nederland kan gaan
Fijn voor de zwerfhondenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Dven het volgende:
Koudegolf ten einde : 0.7 graden hier. Toch ruim 6,5 dag geduurd.
Die redden het sowieso wel. Winterharde beestjesquote:
Hah, ik zat al te hopen dat iemand die kaart nog had haha. Wat was daar ook alweer "echt" van uitgekomen....was wel warm geworden geloof ik, maar dit? Not even closequote:
Bikkels!quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Die redden het sowieso wel. Winterharde beestjes
37 graden ofzo toch, was tijdens de tourstart in Utrechtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hah, ik zat al te hopen dat iemand die kaart nog had haha. Wat was daar ook alweer "echt" van uitgekomen....was wel warm geworden geloof ik, maar dit? Not even close
Was eventjes zoeken maar het luktequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hah, ik zat al te hopen dat iemand die kaart nog had haha. Wat was daar ook alweer "echt" van uitgekomen....was wel warm geworden geloof ik, maar dit? Not even close
Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bikkels!
Heb je die foto's nog langs zien komen dat zwerfhonden in Turkije in de winkelcentra mochten slapen wegens het voor daar barre weer? Kregen brokken, een stuk karton en een deken. Zag je een hele rij liggen.
http://voordierenblogger.(...)mende-fotos-een.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bikkels!
Heb je die foto's nog langs zien komen dat zwerfhonden in Turkije in de winkelcentra mochten slapen wegens het voor daar barre weer? Kregen brokken, een stuk karton en een deken. Zag je een hele rij liggen.
Eten ze geen hond daar?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hier in de wijk ook barretjes en winkels die honden ofwel katten binnen laten
Awwwwwquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://voordierenblogger.(...)mende-fotos-een.html
[ afbeelding ]
Alleen bij de Chineesquote:
33,1 volgens het KNMIquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Nee zeker.... volgens mij had Maastricht toen wel tegen de 37 graden ofzo gehaald ja...
De Bilt bleef op een graad of 33 steken geloof ik. Ook niet slecht.... maar zoals ik zei, not even close
Oh, haha dan was mijn schatting van de Bilt nog best strak. Maastricht iets minderquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:05 schreef Blik het volgende:
[..]
33,1 volgens het KNMIMaastricht 34,9
Global warmingquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:07 schreef Dven het volgende:
Zwarte Zee bij Bulgarije voor het eerst in meer dan 50 jaar aan het bevriezen
[ afbeelding ]
Hier (in het Tropische Limburg) toch wel bijna hoor, volgens mij 41 of zo? Oh nee, toch niet blijkt hierboven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |