Panda is nog geeneens bij WP1...quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Tim en Tom zijn nog steeds onderweg naar WP2. Die gaan een lange dag tegemoet.
Van Gerrit van Werven helaas ook nog steeds niets vernomen ...
Nou ja, uiteindelijk dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:12 schreef M.Melandri het volgende:
Dacht dat het niet gehonoreerd werd.
Wat was Frans Verhoeven kwaad destijdsquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Die winnen ook weleens een ritje toch? Zo'n drama is het niet lijkt me![]()
Wat ik minstens zo bijzonder vind is dat Sherco nog bestaat. Paar jaar geleden zijn die wel vrij nadrukkelijk in beeld geweest als "de bike waar alles onderweg vanaf dondert"
Zonde ja. Straftijd vanwege het op een verkeerde plaats bijtanken. Dat uur gaat hem de zege kosten waarschijnlijk ...quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:19 schreef M.Melandri het volgende:
Toch pijnlijk voor Honda als je ziet dat Barreda ongeveer een uur achterstand heeft. Iedere Dakar overkomt ze wel weer iets.
En terecht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat was Frans Verhoeven kwaad destijds
Alleen dat je daar straftijd voor krijgt alquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonde ja. Straftijd vanwege het op een verkeerde plaats bijtanken. Dat uur gaat hem de zege kosten waarschijnlijk ...
Ja, en Henk Knuiman. En Hans-Jos Liefhebber. En zo nog wel een paar. Het is net alsof we een halve generatie goeie motorrijders kwijt zijn ineensquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En terecht.
Ik mis Frans. Door hem als NLer bij de motoren was het net iets leuker soms. En deed het vaak niet onaardig!
Vogels komt waarschijnlijk wel weer terug las ik, was ook een prima subtopper. Van Pelt begon ooit erg goed, maar daarna is het er niet beter op geworden en nu weer kist deelnemer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en Henk Knuiman. En Hans-Jos Liefhebber. En zo nog wel een paar. Het is net alsof we een halve generatie goeie motorrijders kwijt zijn ineens
twitter:dakar twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:50:03Just in: Pablo Quintanilla 🏍, second overall, withdraws from the #Dakar2017 after feeling unwell. Further informati… https://t.co/h14BtD58m7 reageer retweet
Plus verkeerd gereden en twee lekke banden. Dan valt het verlies van 16 minuten nog meequote:
mja, dat komt nu zo langzamerhandquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal vanavond wel weer zo'n uitzending van niks worden. Er is nog niemand binnen
uhuh. Lijkt me meer een WRC-achtig deel te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:33 schreef M.Melandri het volgende:
Loeb is echt hard gegaan in het 2e deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |