Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die had ik liever afscheid zien nemen....
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Zit dat petje vastgenaaid aan die kop?
Dat zei Martin Kok ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
Holleeder moet niet zo tof doen, ik kan m zo laten djoeken
Op naar het NPO gebouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ook niet, versta die jinek ook nooit
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las "ik zou hem niet geven"
Volgens mij is er weer een ander toernooi bezig, met dartsers die 18 pijlen per leg nodig hebben ofzo.quote:
Prima voor dit moment dan toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij is er weer een ander toernooi bezig, met dartsers die 18 pijlen per leg nodig hebben ofzo.
Lijkt mij vrij vermoeiend om naar te kijken.
Ok, dan slinger ik de YT-stream even aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk anders momenteel mooi naar Waites-Harbour
ja wel aanleg voor spieren, maar vies veel wat je dan allemaal ervoor moet vreten, en dan loop je daar met je stierennekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben jij van nature dan niet enorm atletisch?
Ben er jaloers op, als ik vies veel vreet, krijg ik een vette pens.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja wel aanleg voor spieren, maar vies veel wat je dan allemaal ervoor moet vreten, en dan loop je daar met je stierennek
litertje magere kwark weglepelenquote:Op woensdag 11 januari 2017 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben er jaloers op, als ik vies veel vreet, krijg ik een vette pens.
Boekenpresentatie niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:19 schreef Gutmensch het volgende:
Wanneer komt Pauw weer terug?
Want dit is gewoon heel erg slecht.
Ik vond Jinek vorig jaar altijd wel leuk, met zeer interessante gasten en onderwerpen. Maar wat er deze week tot nu toe langs is gekomen is een complete aanfluiting.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:19 schreef Gutmensch het volgende:
Wanneer komt Pauw weer terug?
Want dit is gewoon heel erg slecht.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef golfer het volgende:
Een collega van mijn (vrijwilligers)werk zit er vanavond om te praten over een docu/film die morgenavond wordt uitgezonden.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind dat homostellen geen kinderen zouden mogen adopteren. Lesbiennes vind ik niet zo'n probleem, dan heb je twee moeders, dat kan.
Dat is het. Altijd een mooi positief verhaal. Helaas leven we nu in een tijd waar overal krankzinnigen in het zadel worden geholpen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Fantastische speech van Obama, afgelopen nacht. Ik ben het niet op alle fronten met hem eens, maar het was echt een ijzersterk verhaal.
Hoezo? Lekker jezelf zijn is toch prima?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit dat zulke mensen erbij gaan zitten in de kleding van een 20-jarige. Prima als je dat in je vrije tijd draagt, maar op tv wil je toch wat netter overkomen?
De VS niet uitgezonderd..quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is het. Altijd een mooi positief verhaal. Helaas leven we nu in een tijd waar overal krankzinnigen in het zadel worden geholpen.
Wie weet is dit zijn deftigste bodywarmer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit dat zulke mensen erbij gaan zitten in de kleding van een 20-jarige. Prima als je dat in je vrije tijd draagt, maar op tv wil je toch wat netter overkomen?
Ik vermoed ook dat hij geen Italiaans maatkostuum in de kast heeft hangen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie weet is dit zijn deftigste bodywarmer.
oh zeker wel, zal het zelf niet doen, vind alleen die blendle of betaal en lees verder linkjes zo irritantquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denken dat dat niet mogelijk is
heb nog wel een inlog voor je voor de volkskrantquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Tientje per maand terwijl ik gratis De Dagelijkse Standaard heb..
Ja die zijn wel goed geschreven altijd hahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Misschien kan FOK FP ook artikelen verkopen
Jouw posts, nog beter.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Misschien kan FOK FP ook artikelen verkopen
Dan blijft per ongeluk even de cruise control hangen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hij moet niet een zebrapad oversteken als ik net kom aanrijden.
Die minister gelijk weer klagen dat ze Obama mist. Respecteer de keuze van het volk. Maar ja, beroepspoliticus neemt het op voor beroepspoliticus.quote:
Nee, ik trap dan per ongeluk op het gaspedaal in plaats van de rempedaal...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan blijft per ongeluk even de cruise control hangen.
zit niet op de WINDOWS PHONEquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch zit die app erg goed in elkaar
Ik heb niks tegen goddeloosheid. Ik heb des te meer tegen regeltjes die vanuit religie aan iedereen worden opgelegd...quote:
Bron?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen goddeloosheid. Ik heb des te meer tegen regeltjes die vanuit religie aan iedereen worden opgelegd...
Over het algemeen zijn kinderen uit dit soort gezinnen heel gelukkig. En dat telt.
Met taferelen zoals gisteren in Heerlen als gevolg. Maar ligt dat aan die gezinnen, of aan die pestkoppen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, kinderen met 2 papa's zouden hard gepest worden in mijn sociale milieu.
Zo is de leven.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met taferelen zoals gisteren in Heerlen als gevolg. Maar ligt dat aan die gezinnen, of aan die pestkoppen?
Tsja er zijn helaas nog steeds miljoenen bekrompen nitwits.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, kinderen met 2 papa's zouden hard gepest worden in mijn sociale milieu.
Ach, er is zo veel niet ideaal. Wat dacht je van al die koppels die elkaar eeuwige trouw beloven, kinderen op de wereld zetten en vervolgens gaan scheiden?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
2 mannen als ouders kan best maar het lijkt mij niet ideaal.
Klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat een ouderpaar van verschillende sekse meer gevarieerde kwaliteiten hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, er is zo veel niet ideaal. Wat dacht je van al die koppels die elkaar eeuwige trouw beloven, kinderen op de wereld zetten en vervolgens gaan scheiden?
Wat een bullshit. Kwaliteiten verschillen per individu.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat een ouderpaar van verschillende sekse meer gevarieerde kwaliteiten hebben.
Een man en een vrouw zijn nog over het algemeen niet hetzelfde alhoewel er in NL steeds meer manwijven en verwijfde kerels komen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Kwaliteiten verschillen per individu.
Ik vind het vooral verwarrend en onverantwoord voor de kinderen, die sowieso al door een emotionele rollercoaster gaan, waarbij je niet hoeft te verwachten dat klasgenootjes hem of haar zal sparen. Want we weten allemaal: kinderen zijn meedogenloos.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
2 mannen als ouders kan best maar het lijkt mij niet ideaal.
Sommige ouders staan er alleen voor, omdat de partner is overleden. Of het dan toch lukt om kinderen goed en liefdevol op te voeden, hangt af van de individuele kwaliteiten van de ouder én de steun die hij / zij vanuit de naaste omgeving krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een man en een vrouw zijn nog over het algemeen niet hetzelfde alhoewel er in NL steeds meer manwijven en verwijfde kerels komen.
Volgens mij zijn dan alleen maar hele sterke assertieve kinderen onderzocht, ik maak me eerder zorgen als je als kind niet zo sterk in je schoenen staat, hoe leg je dit uit aan klasgenoten, wat doe je als ze je pesten, hoe vertaald zich dit in je verdere ontwikkeling. Een ding is zeker, op school zul je opvallen terwijl je als onzeker kind liever anoniem het schooltraject wilt doorlopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige ouders staan er alleen voor, omdat de partner is overleden. Of het dan toch lukt om kinderen goed en liefdevol op te voeden, hangt af van de individuele kwaliteiten van de ouder én de steun die hij / zij vanuit de naaste omgeving krijgt.
Het enige dat we weten, uit onderzoek, is dat kinderen van homostellen het prima doen. Ze zijn gelukkig en gezond. Gelukkiger en gezonder, zelfs. Kortom: deze koppels hebben hun zaakjes doorgaans prima geregeld.
Dus doe me een lol en berg je sneue vooroordelen op.
Had je wat tegen ons Nederlanders? wat kom je tof doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een man en een vrouw zijn nog over het algemeen niet hetzelfde alhoewel er in NL steeds meer manwijven en verwijfde kerels komen.
Eenieder heeft zo zijn perceptie en in mijn eigen omgeving zag ik dat het eerder negatief was dan positief.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige ouders staan er alleen voor, omdat de partner is overleden. Of het dan toch lukt om kinderen goed en liefdevol op te voeden, hangt af van de individuele kwaliteiten van de ouder én de steun die hij / zij vanuit de naaste omgeving krijgt.
Het enige dat we weten, uit onderzoek, is dat kinderen van homostellen het prima doen. Ze zijn gelukkig en gezond. Gelukkiger en gezonder, zelfs. Kortom: deze koppels hebben hun zaakjes doorgaans prima geregeld.
Dus doe me een lol en berg je sneue vooroordelen op.
Echte mannen en madammekes wonen in België.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je wat tegen ons Nederlanders? wat kom je tof doen
Dat Vlaams klinkt altijd zo nichterig, niet serieus te nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echte mannen en madammekes wonen in België.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat Vlaams klinkt altijd zo nichterig, niet serieus te nemen
Wat een kulreden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het een glijdende schaal. Robert M. en zijn vriend hadden ook bijna een kind geadopteerd.
Ik niet want het is weer één grote ebola show.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 12-01-2017 om 20:49:19We hebben er weer zin in! #Jinek vanavond om 23:00 op @NPO1 https://t.co/viBO9gVZUA reageer retweet
Ze gaat praten over haar lichaam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:12 schreef superniger het volgende:
Waarom zit Fajah Lourens aan tafel?
Mag alleen naakt. Anders niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze gaat praten over haar lichaam.
Aan z'n kop te zien heeft tie de cafébrand in Volendam overleefd.quote:
Ja hoor, wat Zwarte Piet is met stip het belangrijkste onderwerp op dit momentquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij wil Nederland Mijn Vaderland achter zich krijgen, maar dat gaat niet lukken met zijn anti-Zwarte Piet standpunten.
Ik vind Fajah een beetje ordinair.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eva.
Ook met een worst van Unox.
Hij is al geweest. Maar niets inhoudelijks gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Nee toch? Slappe hap Asscher aan tafel?
Een beetje hard ook, na het gedoe met haar zus ook een getraumatiseerde meid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind Fajah een beetje ordinair.
Als ik aan Fajah denk, denk ik aan een VMBO sletje die het doet voor een fooitje en met de lelijkste gastenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind Fajah een beetje ordinair.
soberso een homo bij de VVD vind ik tamelijk uniekquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Onno Hoes vindt Nederland wat te zakelijk, maar wat doet zo'n man dan bij de VVD?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als ik aan Fajah denk, denk ik aan een VMBO sletje die het doet voor een fooitje en met de lelijkste gasten
Goh, wat een verrassing... (not)quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is al geweest. Maar niets inhoudelijks gezegd.
Michelle Obama heeft wel bakken meer charisma en uitstraling dan Hillary Clinton natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Goed idee... het heeft ook zo geweldig uitgepakt, de vrouw van een oud-president laten opgaan voor het presidentschap. Laten we dat nóg een keer proberen....
Dat Hillary de vrouw van Bill is was wel haar kleinste probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Goed idee... het heeft ook zo geweldig uitgepakt, de vrouw van een oud-president laten opgaan voor het presidentschap. Laten we dat nóg een keer proberen....
quote:
Een angry black woman als president, dat is alles wat we niet nodig hebben!quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Michelle Obama heeft wel bakken meer charisma en uitstraling dan Hillary Clinton natuurlijk.
Dat helpt wel.
Ja, want die twee lijken heel erg op elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk, charisma en uitstraling, maar noemenswaardige ervaring heeft ze niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Michelle Obama heeft wel bakken meer charisma en uitstraling dan Hillary Clinton natuurlijk.
Dat helpt wel.
Klopt, maar om één of andere reden vind ik haar kundiger overkomen dan Hillary (en sowieso dan Trump natuurlijk, maar dat is geen maatstaf).quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk, charisma en uitstraling, maar noemenswaardige ervaring heeft ze niet.
Ze heeft een paar keer keurig een toespraak voorgelezen. En ze heeft zich ingezet voor beweging van schoolkinderen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar om één of andere reden vind ik haar kundiger overkomen dan Hillary (en sowieso dan Trump natuurlijk, maar dat is geen maatstaf).
Gek he?.. prettig onderwerp voor haar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
als ik naar fajah kijk.. kijk ik altijd naar een soort van zielig gezicht
Ik denk dat je Michelle Obama wel onderschat, maar je hebt verder wel gelijk met je punt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer keurig een toespraak voorgelezen. En ze heeft zich ingezet voor beweging van schoolkinderen.
Het geneuzel over Michelle Obama zou er nu helemaal niet zijn als de Democraten de juiste presidentskandidaat naar voren hadden geschoven en de verkiezingen hadden gewonnen. Want uit alles blijkt dat Trump niet zozeer heeft gewonnen, maar dat Clinton heeft verloren.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gek he?.. prettig onderwerp voor haar.
Ze begon als soapie wat ze daarna heeft gedaan... ¯\_(?)_/¯quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is de Fajah Lourens (of hoe heet ze) eigenlijk bekend van? Een actrice of zo?
Zeeuws meisje reclames. Meer niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is de Fajah Lourens (of hoe heet ze) eigenlijk bekend van? Een actrice of zo?
Weet iemand nog waarom Patricia Paay of Patty Brard bekend zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze begon als soapie wat ze daarna heeft gedaan... ¯\_(?)_/¯
Weet niet of ze onder een steen lag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
GTSTquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik van Martin O'Malley, die (in tegenstelling tot Sanders) over vier jaar nog eens een poging kan doen. Ook Cory Booker is iemand om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Michelle Obama wel onderschat, maar je hebt verder wel gelijk met je punt.
Sowieso was ik persoonlijk groot voorstander van Bernie Sanders.
Iedereen kent wel iemand die er overheen gegaan is. Zelfde geldt voor Fajah.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet iemand nog waarom Patricia Paay of Patty Brard bekend zijn?
Ah oké...quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze begon als soapie wat ze daarna heeft gedaan... ¯\_(?)_/¯
Bijna altijd, inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tatoeages zijn altijd lelijk, imho
Zo lelijk. Mooi crashdieet trouwens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die bovenlip zit echt vol met een liter botox
Zij is ook zo'n gezellige meidquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dit is iets voor de chick van Peter Jan Rens!
Toen ze aan die crackertjes zat en Peter Jan sushi at werd ze chagrijnig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij is ook zo'n gezellige meid
Als ze dat dan weghaalt, kan ze nog een kilo afvallen...quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die bovenlip zit echt vol met een liter botox
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:00 schreef Martinello het volgende:
Ik drink Crystal Clear. Scheelt een stuk.
Wat doet dat ertoe?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Onnoman het volgende:
mensen die een dieetboek uitgeven terwijl ze nog niet eens de mbo hebben afgerond![]()
![]()
Geen inhoud, geen diepgang...moet allemaal vrolijk zijn...nee geen succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Bolasie het volgende:
Bring back Pauw. Dit programma is slecht.
Geen idee. Kennelijk is er animo voor dat boek en kennelijk zit die meid prima in haar vel. Dus dan zal ze wel iets goed doen, lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.
Wat is je bewijs?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.
Ik was iets te stellig. Net dit even gelezen: https://www.diabetesfonds(...)tstoffen-en-diabetesquote:
Tja, het heeft weer een hoog RTL Late Night gehalte.quote:Te gast: Jeroen Snel en Justine Marcella over huwelijken tussen royals en burgers
Te gast: Robèrt van Beckhoven over zijn passie voor brood
Te gast: Mike Boddé en Laura van Kaam vertellen over depressie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |