dat hoeft toch helemaal nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bentquote:
Zo zou ik het wel zienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
Dat zou ik wel hebben ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houden
ja, maar dan zij het zo denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
En mee mag doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van mij zou vriendin wel andere chick mogen doen. Als ik er maar bij ben
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?
Ik ben ook lichtelijk egoïstisch hierin hoor, vandaar
[..]
En mee mag doen?
Zo zie ik het niet, maar ligt eraan of je iedereen gewoon als mensen ziet denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, maar dan zij het zo denk ik
als het iemand van een ander geslacht dan jijzelf is zou ik het wel jammer vinden, maar niet verwijtbaar ten aanzien van jezelf ofzo
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebt
maar goed, misschien is het wel anders als je daadwerkelijk een relatie hebt dus dat weet ik niet
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
omdat ie hommo is?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Nouja misschien denk ik er ook wel anders over als ik een relatie heb hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Alleen omdat het gaatje anders is waar je hem in steekt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |