abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 12:27:59 #251
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_193766793
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:37 schreef vencodark het volgende:
Thx voor het advies. Toch maar eens in verdiepen waar en wanneer. :P
Als je echt in eerste instantie voor snelle vetverbranding wilt gaan zijn HIT (high intensity training) sessies ook een idee.

Heeft mij destijds veel geholpen, die kan je namelijk ook vrij gemakkelijk thuis doen als je een app als fitify installeert (wel de betaalde versie want dan krijg je veel meer opties)

Die richten zich veelal op cardio oefeningen voor het hele lichaam, omdat je inderdaad niet zomaar specifiek op een plek vet kan gaan verbranden.
Heeft mijn vetpercentage in enkele maanden echt flink omlaag doen brengen. (tevens in combinatie met letten op wat je eet, uiteraard ;) )
pi_193778445
Als we toch eens plaatselijk vet konden verbranden, hč. Dan was een groot deel van al onze problemen zo verholpen denk ik. :D Maar helaas.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
Heeft mijn vetpercentage in enkele maanden echt flink omlaag doen brengen. (tevens in combinatie met letten op wat je eet, uiteraard ;) )
En dit laatste. Zeer onderschatte factor voor sommigen. Beginnen met sporten of bewegen is goed, maar let vooral ook op wat je eet en hoe je eet (verhouding macronutriënten).
Nog een tip voor vencodark.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_194038965
Sinds een tijdje weer begonnen met krachttraining. Heb alleen één vraagje: pull ups. Ik weet dat ze ontiegelijk lastig zijn om ze op een juiste manier uit te voeren als beginner. Nu heb je wel andere oefeningen die je kunt doen om je rugspieren te trainen, etc. zodat het allemaal wat sneller gaat. Maar is gewoon proberen ook voldoende of gaat het dan nooit lukken? Kan er nu een stuk of 8 op de makkelijke manier, maar vanuit passive stand nog maar 2.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 juli 2020 @ 18:10:53 #254
364681 over_hedge
pi_194039638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 17:20 schreef Discombobulate het volgende:
Sinds een tijdje weer begonnen met krachttraining. Heb alleen één vraagje: pull ups. Ik weet dat ze ontiegelijk lastig zijn om ze op een juiste manier uit te voeren als beginner. Nu heb je wel andere oefeningen die je kunt doen om je rugspieren te trainen, etc. zodat het allemaal wat sneller gaat. Maar is gewoon proberen ook voldoende of gaat het dan nooit lukken? Kan er nu een stuk of 8 op de makkelijke manier, maar vanuit passive stand nog maar 2.
Wat is de makkelijke manier? Maar als je op youtube naar pull ups zoekt. Dan vind je oefeningen die speciaal goed zijn als je meer/goede pull ups wilt kunnen. :) Van de rest vooral je rug idd belangrijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194041046
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 18:10 schreef over_hedge het volgende:
Wat is de makkelijke manier?
4 sets 8 reps gewoon proberen en dan als je niet meer kan de remainder negative pull up doen. En dat gewoon volhouden tot je meer kan. En dan gewoon doorgaan.

In plaats van nog 3 of 4 extra oefeningen voor je rug erbij te doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 19:52:35 #256
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194041123
En met een elastiek? Dat je wat minder van je eigen gewicht hoeft te tillen en daardoor beter op je techniek kan letten?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208822658
Vraagje: ik ben opzoek naar goede squatproof leggings. Ik begin een beetje wanhopig te worden want alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd was niet squatproof, zelfs de dure sportleggings van Gavelo niet... Verder heb ik Gymshark ook al geprobeerd, en aybl... Help a girl out please!!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door borisz op 19-04-2023 16:16:51 ]
pi_208822809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 09:30 schreef Sylvie_v_kampen het volgende:
Vraagje: ik ben opzoek naar goede squatproof leggings. Ik begin een beetje wanhopig te worden want alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd was niet squatproof, zelf deze niet... Verder heb ik Gymshark ook al geprobeerd, en aybl... Help a girl out please!!!!
Bara. Valt op maat. Even kijken naar de compressie van de desbetreffende maat.

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_sly op 20-04-2023 08:05:20 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 19 april 2023 @ 10:29:12 #259
5428 crew  miss_sly
pi_208823149
quote:
Vraagje: ik ben opzoek naar goede squatproof leggings. Ik begin een beetje wanhopig te worden want alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd was niet squatproof, zelf deze niet... Verder heb ik Gymshark ook al geprobeerd, en aybl... Help a girl out please!!!!
Ik kan ook Strongervan harte aanbevelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door miss_sly op 20-04-2023 08:05:34 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209268290
quote:
Vraagje: ik ben opzoek naar goede squatproof leggings. Ik begin een beetje wanhopig te worden want alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd was niet squatproof, zelfs de dure sportleggings van Gavelo niet... Verder heb ik Gymshark ook al geprobeerd, en aybl... Help a girl out please!!!!
Ik draag zelf Vox Activewear. Erg tevreden mee:)
pi_210115655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:16 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Ik draag zelf Vox Activewear. Erg tevreden mee:)
Ik kijk vaak bij influencers die try-outs van de leggings doen. Tot nu toe bij elke die ik ook heb gekocht geen problemen gehad.
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 13:37:46 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214070271
En wordt er nog een beetje gebeest in de gym door fokkers?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214206543
Ik train nu in 2 verschillende gyms (op het werk en gewoon in een commerciële gym). Nu valt me pas op hoeveel verschil er tussen apparaten zit. In de ene gym pak ik 50 kg op een oefening en bij de andere kan ik maar 30 kg.
pi_214207104
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 07:04 schreef Pinuts het volgende:
Ik train nu in 2 verschillende gyms (op het werk en gewoon in een commerciële gym). Nu valt me pas op hoeveel verschil er tussen apparaten zit. In de ene gym pak ik 50 kg op een oefening en bij de andere kan ik maar 30 kg.
oh verrassend. Gewoon exact dezelfde oefening?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 juli 2024 @ 08:50:33 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_214207165
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 07:04 schreef Pinuts het volgende:
Jep, kan flink verschillen. :Y Sterker nog, zelfs als het exact hetzelfde apparaat/merk is, kan er dankzij het onderhoud nog verschil in kruipen. Kabels die wat stroever lopen enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_214212237
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oh verrassend. Gewoon exact dezelfde oefening?
Jup. Leg press bijv bij de ene gym 70 kg, andere gym 45 kg. Leg curl ook bij de ene 35 kg, bij de andere 25 kg. Dus ik hou nu maar gewoon 2 lijstjes bij met gewicht in gym 1 en gewicht in gym 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')