Enkele voorbeeldjes:quote:For your daily dose of music related content you'll be at the right address.
If you like what you see then please subscribe.
Musical Greetings from BradgeMusicVault
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Houd het Autoweek-topic van Braddie in de gaten, want er zijn spraakmakende ontwikkelingen op komst; een gebruiker op het Autoweek forum meldt om 20:16 dat hij verschillende instanties gaat inlichten over de activiteiten van BradgeTV. Wordt ongetwijfeld vervolgd ...
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:38 schreef Barrah het volgende:
http://twitter.com/BradgeTV
Wat. De. Hel.
Ik weet niet welke gedachte ik het meest bizar vindt. Dat dit echt is, of dat iemand dit loopt te faken.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667204#msg-5667204quote:BradgeTV
Re: Renault Twingo `98. Is het van de zomer einde Twingo?
08-01-2017 22:28
Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Forumactiviteit is 0 na dit berichtje op welk forum dan ook.
Heb hier geen zin meer in, elke keer hetzelfde gezeik, nu krijgen we "eenfokker" Die dit soort shit flikt.
Ik ben zelf ook vaak zat boos op mensen om dommigheid die ze doen, maar hoe erg ik ook iemand haat, en wát diegene mij ook heeft aangedaan ik zou NOOIT VAN MIJN LEVEN, dit soort dingen flikken anoniem en wel, hoe laag bij de grond ben je dan.
Hoop echt dat de mensen die dit flikken bij mij een keer de verkeerde tegen komen.
Anyways, topic (en alle andere topics van mij + mijn account zelf) Zijn al aangegeven bij een mod, ik wil mijn account bij deze laten sluiten.
Een heel erg fijn leven allemaal, en Omniradius, misschien spreek ik jou nog wel eens buiten AW om of iemand anders van hier smiling smiley
De groeten aan iedereen hier.
quote:VLOGS VLOGS EN NOG EENS VLOGS.
Varierend van een dagje weg, tot het aankaarten van een onderwerp, dagelijkse beslommeringen, nieuwsberichten en meer, het kan allemaal voorbij komen dus hou dit kanaal in de gaten.
Voor mijn muzikale uitspattingen kijk op mijn kanaal BradgeMusicVault
Als je dit nu al interessant vind doe dan even abonneren
[warning]Als je hier reacties ziet die je te ver vindt gaan, of die ronduit gebash zijn: Zet dan ff een TR, dan hoeven de mods deze treurnis niet te volgen.quote:Al sinds 2007 bezig met YouTube, toen muziek gerelateerd, nu is het 2017 en ga ik mij bezighouden met Vloggen
Donequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:51 schreef Toto69 het volgende:
Wat gooit die hommel mij van FB dan, verander de TT maar
Dat heeft hij ondertussen bij alle FOK!kers toch ook al een keer of 5 gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:51 schreef Toto69 het volgende:
Wat gooit die hommel mij van FB dan, verander de TT maar
Zo gaat dat altijd met mensen die oprechte moeite in hem steken om hem op pad te helpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
heldin
laat ie het dan ook maar uitzoeken ook
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Iommi het volgende:
[..]
Dat heeft hij ondertussen bij alle FOK!kers toch ook al een keer of 5 gedaan?
Ach ja, good riddance enzulks.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met mensen die oprechte moeite in hem steken om hem op pad te helpen.
zij is vies dikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb liever dat DoubleDip me een keer toevoegt op Facebook, maar die hoop laat ik maar varen
stuur die foto's eens doorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat nee gek zij heeft thigh gap en lower back dimples en bikini bridge
alsof jij wordt afgewezen op uiterlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet die arrogante vrouwen met gelijke munt terug betalen
ontopic graagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alsof jij wordt afgewezen op uiterlijk
Je PI gebruik beangstigt me, wat is er aan de handquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mijn post naar jou toe even verwijderen
Niets hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je PI gebruik beangstigt me, wat is er aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |