Ben er voor de zaak.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, speciaal voor jou, vanavond geen uitzending...
Ah, buurman!quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Melting het volgende:
Freundlichen Grüßen aus dem deutschen Land.
Jeetjequote:Op donderdag 12 januari 2017 08:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lief dagboek,
De gekste namen van 2016. Sommige mensen zou je hun kinderen af moeten pakken.
Kuddo's voor Grover en Björk though.
Oh en Fokje.wie van hier is dat?
Top 15 GEKSTE JONGENSNAMEN
Amazing
Andrianiaina
Danley-Maikeljunior
Denn-Denn
Dop
G-k'dean
Harshith
Kutsi
Ly'million
Ocean-Jaxx
O-Jairodjensley
Q'ZHN
Suwannaphob
T'cxzayneau
Wijtze-Oebele
Maar ook een eervolle vermelding voor: Aljerreau, Baas, Bailando, Bats, Beuk, Boef, Bommel, Buis, Cee-Djaéy, Chéval, Chili, Daimond, Danzjehier, Diamant, Djéz, Eppo, Geerard, Ginuwine, Grover, Harmen-Luut, Hercules, Hip, Hit, IJs, Janneman, Jopie, Marcus-Aurelius, Marvellous, Messy, Oluwadamilola, Przemyslaw, Samba, Stan-Lee, Tjarlie, Typhoon.
TOP 15 GEKSTE MEISJESNAMEN
Aprilmoon
Barendina
Blizz-Heavenly
Destiny Ceanna Angely
Djizz
Eylul
Gigi-Ice
Gwenhwyfar
Jah-Knowmi
Majestic-Adina
Olorunnishola
Pietertje
Poppeliene
Queendjelley
Tippie-Tipper
En ook hier eervolle vermeldingen voor: Abraar, Albertje, Bae-Novelle, Bamboo, Björk, Blessed-Joy, Cash, Cat, Cjee-enthally, Comfort, Day'Jhainely, Djix-Jones, Electra, Elisavet, Engeltje, Flora-Aurora, Fokje, Frozan, Gember, Ha, Jaapje, Lee-Mazing, Ljubi, Lova-ly, Meiske, Noeki, Petertje, Pluk, Raidiënsheanix, Sam-Sam, Sh'Qheny, Shurqueeneelys, Swaentje, Ypie, Yucki, Zwanette.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:37 schreef just me het volgende:
lief dagboek
ik heb vannacht liggen schreeuwen in mijn droom en ik werd er zelf wakker van![]()
nu koffie
Ik had vroeger een tante Fokjequote:Op donderdag 12 januari 2017 08:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en Fokje.wie van hier is dat?
Oh is dat gesprek vanmiddag spannend voor je? Ik ga wel duimen voor je dat ze heel heel tevreden zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben onderweg naar mijn werk. Ik heb vanmiddag een resultaat/functioneringsgesprek.
Ow en ik hoop dat het vanmiddag niet gaat sneeuwen zodat ik gewoon met de trein terug kan naar huis.
Geen idee. Maar post natale abortus had geen kwaad gekund.quote:
Komt vast goed.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben onderweg naar mijn werk. Ik heb vanmiddag een resultaat/functioneringsgesprek.
Ow en ik hoop dat het vanmiddag niet gaat sneeuwen zodat ik gewoon met de trein terug kan naar huis.
LoL.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had vroeger een tante Fokje![]()
het was geen echte tante, het was een kenau die hoofd van de kinderpolitie was:)
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Maar post natale abortus had geen kwaad gekund.
Fokje Modder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had vroeger een tante Fokje![]()
het was geen echte tante, het was een kenau die hoofd van de kinderpolitie was:)
Je kon er echt niet mee gooienquote:
nou qua functioneren, hoef ik me geen zorgen te maken, denk ik. Mijn manager heeft meerdere keren aangeven complimenten over mij te hebben ontvangen en zelf is ze ook erg tevreden over mijn functioneren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
Oh is dat gesprek vanmiddag spannend voor je? Ik ga wel duimen voor je dat ze heel heel tevreden zijn
en ik wil ook geen sneeuw
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou qua functioneren, hoef ik me geen zorgen te maken, denk ik. Mijn manager heeft meerdere keren aangeven complimenten over mij te hebben ontvangen en zelf is ze ook erg tevreden over mijn functioneren.
Maar ik wil graag urenuitbreiding dat is vanmiddag ook onderwerp van gesprek en onder welke voorwaarden ik die zou kunnen krijgen. Ook wil ik graag uitbreiding/aanvulling voor de afdeling. Dat wordt wat lastiger vrees ik.
Zoals Oscar verderop zegt: komt vast goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |