Ja bij verse sneeuw. 1 dag. Daarna met een beetje pech twee weken troep.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, dus ik kan je garanderen dat dat bij mij niet zo is. Ook voordat ik kinderen had ging ik bij verse sneeuw erop uit om een lekkere wandeling in de kou/sneeuw te maken.
Is blijkbaar nodigquote:
Leugens. Ik geniet al een week van de diepvrieskouquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig
Ik zie het een beetje als mensen die een vuurwerkverbod eisen. Je hebt er maar een paar dagen per jaar last van, maar ontneemt met je egoïsme duizenden anderen hun plezier.
Je geniet maar 1 of 2 dagen van de vrieskou, maar het zorgt er wel voor dat duizenden anderen enkel last ondervinden.
Tsja... Het één gaat dikwijls niet zonder het anderquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Noot: ik ben tegen vrieskou, niet tegen sneeuw
Oostelijke aanvoer = driedubbel kut en geen sneeuw. Toch zitten sommigen al te watertanden bij het idee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja... Het één gaat dikwijls niet zonder het ander
Er genieten werkelijk waar honderdduizenden mensen van sneeuw en ijs in Nederland. Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig
Ik zie het een beetje als mensen die een vuurwerkverbod eisen. Je hebt er maar een paar dagen per jaar last van, maar ontneemt met je egoïsme duizenden anderen hun plezier.
Je geniet maar 1 of 2 dagen van de vrieskou, maar het zorgt er wel voor dat duizenden anderen enkel last ondervinden.
Welke vooruitzichten bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:33 schreef Infection het volgende:
Overal lees ik schaatsweer enzo, maar in de vooruitzichten is dat totaal niet terug te zien?
Dat geloof ik best, maar die zitten niet hier, of op weerwoordquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er genieten werkelijk waar honderdduizenden mensen van sneeuw en ijs in Nederland. Dat weet ik wel zeker
same herequote:Op woensdag 11 januari 2017 12:28 schreef MaLo het volgende:
Ik ben ook niet per definitie tegen kou, maar wel tegen gladheid, ijzel, dat soort ongein.
En miljoen ondervinden er hinder vanquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er genieten werkelijk waar honderdduizenden mensen van sneeuw en ijs in Nederland. Dat weet ik wel zeker
Dat zeg je steeds, maar geloof me dat er naast de klagers ook heel veel mensen dan wel elke dag gaan schaatsen en met de kinderen (indien aanwezig) veel in de sneeuw gaan sleeën en spelen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jammer hè, dat het metselen gigantisch kut is nu. Maar oh wat is kutkou leuk
Ik durf te wedden dat 90% van die kouliefhebbers hooguit 1 dag daadwerkelijk plezier heeft van de kou en dat ze verder gewoon elke dag in de winterfile staan, op hun werk met de verwarming aan of thuis met de verwarming aan
Andersom. Jij hebt hooguit een paar dagen per jaar last van vrieskou en sneeuw en daar hebben honderdduizenden dan plezier van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig
Veel minder muggen in de zomer straks.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet toch ergens goed voor zijn die kou.
Broodje aap. Strenge winter = meer muggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel minder muggen in de zomer straks.
nee helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel minder muggen in de zomer straks.
Ik heb het over iedereen die hier komtquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds, maar geloof me dat er naast de klagers ook heel veel mensen dan wel elke dag gaan schaatsen en met de kinderen (indien aanwezig) veel in de sneeuw gaan sleeën en spelen hoorHoezo denk je elke keer dat de liefhebbers dat maar één dag leuk vinden? Of is dat gewoon een beetje lekker trollen?
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig
Bedank de winterbanden-mij-niet-gezien-deppiesquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
En miljoen ondervinden er hinder van
2009 lagen er bakken sneeuw, 100 kilometer 7 uur over gedaan. Walgelijk.
Broodje aap : Warme en koude periode's afgewisseld = minder muggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Broodje aap. Strenge winter = meer muggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |