De kou schuift steeds verder vooruit of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTAALWINTER! TRANSPORTKOU! HAMMER! CODE ROOD!
Dat ligt aan jou. De koude komt juist steeds vaster in de kaarten te liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:31 schreef byah het volgende:
[..]
De kou schuift steeds verder vooruit of ligt het aan mij?
Dat weet ik niet, ik volg de pluimen en kaarten niet zo intensief de laatste tijd (veel aan het werk) maar het lijkt er wel een beetje op.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:31 schreef byah het volgende:
[..]
De kou schuift steeds verder vooruit of ligt het aan mij?
..maar wel steeds een stukje later.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. De koude komt juist steeds vaster in de kaarten te liggen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ALL ON BOARD THE HYPE TRAIN
Als die nog maar rijdt met al die sneeuw![]()
Simpelweg niet waar. Kijk naar GFS. De run van 00:00 kwam de maximale waarde pas op 19/01 op het vriespunt. Inmiddels ligt hij voor de 17e al onder nul.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
..maar wel steeds een stukje later.
Hoe meer richting paars hoe kouder het op 2m is ofzo iets?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:33 schreef Dven het volgende:
Want dit is verdikkeme een beste rug
[ afbeelding ]
En dat je school dicht gaat met 5cm sneeuwquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:40 schreef dick_laurent het volgende:
Yup.
De kou kan ik best accepteren voor een aantal dagen. Maar een sneeuwdek.... pls no.
Dat levert alleen maar gezeik en moeilijk gedoe op als je full time moet werken en daar elke dag in de spits doorheen moet
* popcorn paktquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heeft zeker deze winter nog niet eerder plaatsgevonden. Die hogedrukgebieden lagen elke keer verkeerd.
[ afbeelding ]
Wat kost een last minute Australië?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:33 schreef Dven het volgende:
Want dit is verdikkeme een beste rug
[ afbeelding ]
Haha reken daar maar niet opquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:41 schreef SecretPret het volgende:
[..]
En dat je school dicht gaat met 5cm sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op je warme zolderkamer blijven is toch wel voldoende?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat kost een last minute Australië?
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op je warme zolderkamer blijven is toch wel voldoende?
Werkeloos zijn is een keuze.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op je warme zolderkamer blijven is toch wel voldoende?
Helft van de leerlingen komt met de trein of bus, en ik kan je verzekeren dat die vertraging gaan oplopen. vorig jaar ookal 4 dagen geen school door ijzel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha reken daar maar niet op
Jij ook last minute Australië?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
Hier aan de kust kan ik dus bakken met water gaan verwachten, jottem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |