abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168023876
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:31 schreef Cat22 het volgende:
Samenvattend:
-de dames mogen geld lappen om naar jou toe te komen
-ze mogen eten/drinken wat jij in huis hebt (dus jouw voorkeur )
- ze mogen kijken naar films die jij hebt uitgezocht

Nee, je bent niet leuk :N

Kun je wel worden, maar dan moet je aan jezelf gaan werken. Door therapie.
+1

Deezer wat vind je van deze post?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:03:39 #102
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_168024062
Mag ik eens iets geks voorstellen? Als het je om "de investering" gaat, waarom stel je dan niet eens wat voor dat je geen geld kost, wel eens "iets anders" is en wat niet thuis zitten is? Bijvoorbeeld een wandeling door een park of een bezoek aan een (gratis) museum of een winterse strandwandeling?

Niet dat je gaat luisteren naar dit advies, maar het binnen zitten en het standaard riedeltje herhalen werkt niet, je wilt niet de deur uit en geld investeren. Maar een beetje investering heb je nou eenmaal nodig om een vriendin te vinden.

En let vooral eens op de persoon in kwestie ipv "hopen dat ze me leuk vindt" .. Het gaat hem niet worden als jij hen totaal niet kent omdat je alleen maar bezig bent met jezelf.. Maar ik ben de 100e die dat zegt.
Fuck the EBU
pi_168024104
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:03 schreef Yesse het volgende:
Mag ik eens iets geks voorstellen? Als het je om "de investering" gaat, waarom stel je dan niet eens wat voor dat je geen geld kost, wel eens "iets anders" is en wat niet thuis zitten is? Bijvoorbeeld een wandeling door een park of een bezoek aan een (gratis) museum of een winterse strandwandeling?

Niet dat je gaat luisteren naar dit advies, maar het binnen zitten en het standaard riedeltje herhalen werkt niet, je wilt niet de deur uit en geld investeren. Maar een beetje investering heb je nou eenmaal nodig om een vriendin te vinden.

En let vooral eens op de persoon in kwestie ipv "hopen dat ze me leuk vindt" .. Het gaat hem niet worden als jij hen totaal niet kent omdat je alleen maar bezig bent met jezelf.. Maar ik ben de 100e die dat zegt.
D. heeft wel wat meer issues dan alleen zijn krenterigheid.
pi_168024238
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
De date zelf is tegenwoordig steevast bij mij thuis zodat ik niks te verliezen heb qua tijd of geld als het voor de zoveelste keer niks is geworden.
instelling
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168024294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.
Je bent gewoon niet leuk. Daarom krijg je die bevestiging niet.
pi_168024301
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij wil je gewoon seks. Alleen dat.
Deezer is nog nooit verliefd geweest, dus ik denk dit ook.
pi_168024336
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deezer is nog nooit verliefd geweest, dus ik denk dit ook.
Hij wil ook dat ze hem aan z'n handje mee de wijde wereld in neemt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2017 @ 10:24:58 #108
163650 Greys
pi_168024372
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:03 schreef Yesse het volgende:

Ja maar stel dat het meisje dan tijdens die winterwandeling op het strand zegt dat ze wel wat warme chocomel zou lusten. DAT KOST GELD. DAT WIL DEEZER NIET.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168024419
Ik denk dat het nog niet eens komt door je krenterigheid of het feit dat alles op jouw manier moet, maar dat je gewoon niet zo leuk overkomt. Qua lichaamstaal, qua manier van praten. Daar kunnen wij je met alle tips van de wereld niet mee helpen, dat kan alleen een psycholoog of trainer in sociale vaardigheden. Misschien zelfs een datingcoach. Maar geen tips op het internet, want wij weten niet hoe je bent in de omgang. We kunnen er alleen naar gissen.
pi_168024436
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Hij wil ook dat ze hem aan z'n handje mee de wijde wereld in neemt.
Ja dan kan hij meeliften op haar contacten. Ik denk eigenlijk dat dat hem nog vies tegen zou vallen.
pi_168024480
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dan kan hij meeliften op haar contacten. Ik denk eigenlijk dat dat hem nog vies tegen zou vallen.
Denk ik ook ja.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:31:12 #112
416020 K44S
The bearded man
pi_168024485
Ik ben enorm benieuwd wat D nou eigenlijk écht wil horen.

Maar goed, ik ga weer naar m'n eigen leven.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 januari 2017 @ 10:35:25 #113
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_168024547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:31 schreef K44S het volgende:
Ik ben enorm benieuwd wat D nou eigenlijk écht wil horen.

Maar goed, ik ga weer naar m'n eigen leven.
Dat alles aan komt waaien, de miljoenen bij de vleet en de vrouwen bij de spleet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:36:37 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_168024559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat alles aan komt waaien, de miljoenen bij de vleet en de vrouwen bij de spleet.
Nou, opgelost.

slot
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168024629
De hamvraag:

Waarom date je?
pi_168024645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:42 schreef Bananenpap het volgende:
De hamvraag:

Waarom date je?
Om contacten op te bouwen, waar ik eventueel ongegeneerd tegenaan kan hangen op de bank/bed wat met 'normale' vrienden toch niet zo kan.
pi_168024659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Om contacten op te bouwen, waar ik eventueel ongegeneerd tegenaan kan hangen op de bank/bed wat met 'normale' vrienden toch niet zo kan.
Vind je dat een goede motivatie?
pi_168024683
quote:

[..]

Dat kan waarschijnlijk nog het best met een huisdier. Is een hond niets voor je?
pi_168024709
quote:

[..]

Waarom negeer je de rest van de posts? Als je zo ook maar de helft van de tijd op je date reageert dan is het logisch dat ze hard weg rennen
pi_168024723
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat kan waarschijnlijk nog het best met een huisdier. Is een hond niets voor je?
Ben meer een kattenmens, maar heb niet de omstandigheid dat ie naar buiten zou kunnen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:55:04 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168024819
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ben meer een kattenmens, maar heb niet de omstandigheid dat ie naar buiten zou kunnen.
D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.

Iedereen hier steekt weer eens tijd in je, wees dan ook erkentelijk en steek tijd in het beantwoorden van die reacties. Ook als ze je tegenstaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168024844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Misschien gewoon een dekentje, zoals Linus uit 'Peanuts' ?

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168024947
quote:

[..]

Je bedoelt: ik wil kunnen neuken als ik daar zin in heb. En dat dan ook nog eens tegen zo weinig mogelijk inspanning en door er zo weinig mogelijk geld in te steken. Ja, dat gaat wel werken.
pi_168025117
Dat je een date als een investering ziet en zo weinig mogelijk moet kosten is zeer onaantrekkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het krenterige mensen.

Hoe krijg jij vrouwen eigenlijk zo gek dat ze elke week bij je thuis komen?
pi_168025126
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bedoelt: ik wil kunnen neuken als ik daar zin in heb. En dat dan ook nog eens tegen zo weinig mogelijk inspanning en door er zo weinig mogelijk geld in te steken. Ja, dat gaat wel werken.
Ik weet de ideale vrouw voor hem!
Kost maar 1 keer geld, daarna mag ie er elke dag op, zo vaak als ie maar wilt.
Ze zeurt niet en rent niet weg.

Maar niet te hard erop los gaan, want dan heb je kans dat ze drie keer rond de lamp vliegt en daarna het raam uit.
Life is a highway...let's ride it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')