Dat wil hij niet want dan moet hij er teveel tijd in steken. En zijn tijd is kostbaar want hij moet wel topics op fok kunnen openen he?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Date dan gewoon 1X in de twee weken en gebruik de tijd die over is eens om zo'n meisje te leren kennen.
Dat is gezien je jarenlange zoektocht naar aansluiting en een vriendin dus duidelijk niet het gevalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat aan het eind van de avond je nog alleen bent. En ik kan mezelf thuis ook prima vermaken in mijn eentje zonder lol te hebben met andere personen en met geld te smijten.
Hij kan beter zijn ogen en opnemend vermogen eens openen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat wil hij niet want dan moet hij er teveel tijd in steken. En zijn tijd is kostbaar want hij moet wel topics op fok kunnen openen he?
Dus het is wel oké dat die meiden geld voor niets uitgeven? Geen wonder dat er nooit eentje terug komtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op een of andere manier stelt niemand dat voor nu. Misschien de tijd van het jaar? Van de zomer ontkom je er niet aan niet de stad in te duiken.
Ook komen ze altijd mijn kant op. De tijd dat ik naar iemand toe ben gereisd is sinds het aflopen van mijn studentenov niet voorgekomen. Ook daar merk ik dat ik het zonde vind om 20 euro te betalen voor een retourtje als je nooit meer wat van haar hoort, ook al had je zogenaamd een leuke avond. Achteraf denk je toch: shit, weer 20 euro weg zonder vervolgdates.
Deze instelling is verkeerd. Je moet het gewoon zien als een leuk avondje uit. Niet meer, niet minder. Dan ga je er een stuk ontspannener in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:22 schreef naoomx het volgende:
Ik snap je. Ik hou zelf eigenlijk ook helemaal niet van daten. Veels te geforceerd & teveel gericht op hoeveel jullie op papier bij elkaar passen.
Het liefst zou ik hebben dat er gewoon vanzelf iets onstaat weetje, via een vriendengroep ofzo. Mja, vrees dat dat niet gaat gebeuren vanwege mijn struggles op sociaal gebied & de huidige datecultuur..
Maar je bent niet leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.
Veel te veel aandacht op FOK.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zoals eerder in dit topic vermeld met de linkjes ga je het op een gegeven moment als investering zien. Dus wat heeft al die tijd mij daadwerkelijk opgeleverd?
En precies deze kille insteek maakt dat niemand een tweede date met je wil. Je bent berekenend, gierig en continu bezig met je eigen voordeeltjes. En dat straal je uit. Zelfs hier, zwart op wit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zoals eerder in dit topic vermeld met de linkjes ga je het op een gegeven moment als investering zien. Dus wat heeft al die tijd mij daadwerkelijk opgeleverd?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dit vooral.quote:
Ja, zo'n avondje is relaxed als je al een stel bent. Die meiden denken vast ook "Jezus, als dit al een date of 'iets leuks doen samen' moet voorstellen hoe ziet een normale avond er dan uit?"quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelen die films je nooit? Er is toch meer dan alleen maar samen koken en filmpje kijken als date. Doe eens iets leuks en origineels.
Goed punt. Door film te kijken leer je elkaar niet kennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, zo'n avondje is relaxed als je al een stel bent. Die meiden denken vast ook "Jezus, als dit al een date of 'iets leuks doen samen' moet voorstellen hoe ziet een normale avond er dan uit?"![]()
Maar er spelen natuurlijk nog wel veel meer problemen mee.
Ja, geld. Het mag allemaal niks kosten. Men moet ook maar naar hem komen. En naar de bios? Uit eten? Dat ze zelf maar doktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, zo'n avondje is relaxed als je al een stel bent. Die meiden denken vast ook "Jezus, als dit al een date of 'iets leuks doen samen' moet voorstellen hoe ziet een normale avond er dan uit?"![]()
Maar er spelen natuurlijk nog wel veel meer problemen mee.
Misschien zegt het juist iets dat je die bevestiging niet krijgt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |