Slechts enkelen zijn daadwerkelijk in staat om geluk in het eigen te vinden. Op de één of andere manier spelen externe factoren altijd een rol.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:25 schreef M1stral het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom een aantal leden hier op FOK! hun geluk zo laten afhangen van externe factoren zoals bijvoorbeeld het hebben van een relatie.
Waarom perse bij jou thuis? En wat zeg je als de dame voorstelt in de stad een drankje te doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Juist niet, heb genoeg te bieden! Thuis is er geen limit, maar 2,50 voor een biertje als je veel dates hebt is dan wel weer jammer.
Mwah, we koken en eten samen, daarna een filmpje kijken. Het is niet dat ik ze met een lege maag een uur later de deur uitzet als het even niet klikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Die dames hebben ook echt wel in de gaten dat je geen moeite voor ze wil doen
Lees jij wel? Minder inhoud staat niet gelijk aan geen inhoud.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Hoe fix je zonder inhoud een ONS dan?
Maar je bent ook gewoon niet leuk, daarom lukt die tweede date nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.
Vrijblijvende seks, daar is inhoud voor nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Hoe fix je zonder inhoud een ONS dan?
Op een of andere manier stelt niemand dat voor nu. Misschien de tijd van het jaar? Van de zomer ontkom je er niet aan niet de stad in te duiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom perse bij jou thuis? En wat zeg je als de dame voorstelt in de stad een drankje te doen?
Vervelen die films je nooit? Er is toch meer dan alleen maar samen koken en filmpje kijken als date. Doe eens iets leuks en origineels.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mwah, we koken en eten samen, daarna een filmpje kijken. Het is niet dat ik ze met een lege maag een uur later de deur uitzet als het even niet klikt.
Ik heb het idee dat uiterlijk daar wel belangrijk telt hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrijblijvende seks, daar is inhoud voor nodig?
Post dan niet van die shit dat mensen afgekeurd worden nog voor ze een echte kans krijgen, want door lekker cheap ass met die meiden bij je thuis af te spreken, schiet je het zelf al af. Jij doet zelf geen enkele moeite, het mag niks kosten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
Meestal kijk ik ook nog films die ik zelf wil zien, dus zie het meer als samen film kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelen die films je nooit? Er is toch meer dan alleen maar samen koken en filmpje kijken als date. Doe eens iets leuks en origineels.
Stel...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Op een of andere manier stelt niemand dat voor nu. Misschien de tijd van het jaar? Van de zomer ontkom je er niet aan niet de stad in te duiken.
Ook komen ze altijd mijn kant op. De tijd dat ik naar iemand toe ben gereisd is sinds het aflopen van mijn studentenov niet voorgekomen. Ook daar merk ik dat ik het zonde vind om 20 euro te betalen voor een retourtje als je nooit meer wat van haar hoort, ook al had je zogenaamd een leuke avond. Achteraf denk je toch: shit, weer 20 euro weg zonder vervolgdates.
Uiterlijk is geen inhoud.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat uiterlijk daar wel belangrijk telt hoor.
Omdat je dus vaak niks meer hoort bij eerdere dates. Dan investeer je toch ff net wat minder moeite, of je moet haar al kennen en weten wie je over de vloer krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Post dan niet van die shit dat mensen afgekeurd worden nog voor ze een echte kans krijgen, want door lekker cheap ass met die meiden bij je thuis af te spreken, schiet je het zelf al af. Jij doet zelf geen enkele moeite, het mag niks kosten.
Omdat aan het eind van de avond je nog alleen bent. En ik kan mezelf thuis ook prima vermaken in mijn eentje zonder lol te hebben met andere personen en met geld te smijten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Stel...
Je gaat een avond de stad in met vrienden. Je lapt 20 euro voor een retourtje en smijt de hele avond met geld.
Dan heb je toch ook een leuke avond gehad? Vind je het dan ook zonde? Waarom moet er altijd een soort van return investment inzitten. Vrouwen zijn je niks verplicht en jij hun ook niet.
Minder daten en beter filteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Omdat je dus vaak niks meer hoort bij eerdere dates. Dan investeer je toch ff net wat minder moeite, of je moet haar al kennen en weten wie je over de vloer krijgt.
Oh, de dame mag de film niet kiezen ook nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook nog films die ik zelf wil zien, dus zie het meer als samen film kijken
Dan moet je ook met minder resultaat genoegen nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat je dus vaak niks meer hoort bij eerdere dates. Dan investeer je toch ff net wat minder moeite, of je moet haar al kennen en weten wie je over de vloer krijgt.
En wat is de feedback die je krijgt van je dates over de date?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, laat haar altijd zien waar ze uit kan kiezen en als ze zelf niet met een titel komt zeg ik : zullen we anders deze doen? Weet ik iig dat ik niet 2 uur naar een kutfilm kijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, de dame mag de film niet kiezen ook nog?
Manman, wat ben jij een ramp als date.
Je hoort niks meer van ze omdat ze haarscherp aanvoelen dat jij domweg geen oprechte interesse hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En daarom heb je dus geen vrienden en geen sociale contacten. Dat hebben de vrouwen wel door hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat aan het eind van de avond je nog alleen bent. En ik kan mezelf thuis ook prima vermaken in mijn eentje zonder lol te hebben met andere personen en met geld te smijten.
Haha. Kan niet echt zijn, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, de dame mag de film niet kiezen ook nog?
Manman, wat ben jij een ramp als date.
Juist niet, meer dates dan ooit. Maar dat maakt je dus datemoe.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je ook met minder resultaat genoegen nemen.
Raar hoor. Je hebt je diploma, je hebt je eigen huis en weer raak je verstrikt in allerlei beperkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |