SPOILER: Loting mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Loting vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale jeugd (12 januari):
Nathan Girvan - Justin Van Tergouw (Zanger Bob)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het leuke aan de BDO is dan nog wel dat het veel verandelijker is qua prestatiesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedanktquote:Op maandag 9 januari 2017 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Het leuke aan de BDO is dan nog wel dat het veel verandelijker is qua prestaties![]()
Voor jou altijd. Vrijdag met de middagsessie ben ik er iig niet, mogelijk morgenavond ook niet dus sla je slagquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooid
Video or it didn't happenquote:Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooid![]()
Hoera!quote:Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooidReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yep! Demonstreerde in de laatste set feilloos waarom ik 'm voor geen goud in de tweede ronde wil zien ten koste van Smiss.quote:![]()
Ik verwacht weer gifjes van Casey Gallagher.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Darteritusgod
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goede tieten van Hurrebrink al op die leeftijd.quote:![]()
Die jongen neemt de sport op jonge leeftijd al erg serieusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede tieten van Hurrebrink al op die leeftijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik kan me ergere dingen voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
In de trein de Lakesidelivescore lezen. Wat ben ik levenloos.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kort pittige huisvrouwen in de midlifecrisis, verkleed als cheerleader naar Lakeside
Lekker hoppa
Ik vind deze dartborden er trouwens veel mooier uit zien op 1 of andere manier
Ook in moeilijke tijden.![]()
Wat zou dit heerlijk zijn jongens, als die Montgomery eruit gaat met een whitewashMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Walgelijk getroll weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna thuis om te genieten van Pukkelgod.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben een halfjaar je kloon geweest volgens velen, dus ik draai mijn hand er niet meer voor omquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn satire blindelings herkent.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gooit ook vrij ruim boven de honderd, niets mis meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee zeg dat, ik vind het mooi wat hij laat zien,quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gooit ook vrij ruim boven de honderd, niets mis mee
Btw morgen Wayne Mardle
ik zal ook eens inschakelenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
sneller dan de regie
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
die gast van dartkasten is heel wat van planDRT / Nieuwe vorm van Steeltip darts nieuwe bond zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
Of een paar vrouwen in zijn tuin begraven heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij heeft wel zo'n hoofd dat hij van Amstel bier houdt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Veenstra is een beetje in slaap gesukkeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
waarom geen tops
DeLuna vindt me dik ;(
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het valt mij ook alles mee. Het zijn maar een paar potjes die er echt negatief uit springen, maar ook genoeg die dat positief doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel te spreken over het niveau van deze Lakeside eigenlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel te spreken over het niveau van deze Lakeside eigenlijk.Eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het valt mij ook alles mee. Het zijn maar een paar potjes die er echt negatief uit springen, maar ook genoeg die dat positief doenOok in moeilijke tijden.![]()
Deze video heeft ineens 5.5 miljoen views.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Gallagher is zwaar geestelijk beperkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest kei hard lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Genot die downser mag darten.
[ afbeelding ]![]()
Met Hitlergroet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze maakt zo'n hitsige likbeweging![]()
Bedankt Johanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het valt mij ook alles mee. Het zijn maar een paar potjes die er echt negatief uit springen, maar ook genoeg die dat positief doen![]()
19:00 R1 Mark McGEENEY (Eng) v James HURRELL (Eng)
20:15 R1 Anastasia DOBROMYSLOVA (Rus) v Rhian GRIFFITHS (Wal)
20:45 R1 Darius LABANAUSKAS (Lit) v Conan WHITEHEAD (Eng)
22:00 R1 Scott WAITES (Eng) v CALDWELL / HARBOUR
Engelse tijd.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tagliano op 10-01-2017 15:48:34 ]![]()
Ah genotquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lieverd.
Ik ga zo even sherlock genot kijken, welke jij mij tipte
Ik zag dat het weer begonnen is, dus binnenkort zal ik ook gaan kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Weet ik, ik bedoel dat dat haar wel ietsje zou verbeterenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een investering TagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een investering Tag![]()
Is er nu geen dartsen? Stream doet niks![]()
Jawel, Casey Gallagher gooit net een 180quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Is er nu geen dartsen? Stream doet niks![]()
![]()
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Is er nu geen dartsen? Stream doet niksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gevolgd door een 100.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel, Casey Gallagher gooit net een 180![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staat ook rechtsonder, maar dat geheel terzijdeGvd wat dom
![]()
Hopelijk Harms vanavond ook voor de microfoon. Mooi Engels
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Goed niveauAchteraan aansluitenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou wel raken. Tettekes ogen puik.![]()
![]()
25 maarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
een keurige 60-darter op komstMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Om vervolgens Hedman met 40 en 21 de leg te zien beginnen, hmmquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt me alleszins mee. Scorend zijn ze niet slechtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat was wel treurig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om vervolgens Hedman met 40 en 21 de leg te zien beginnen, hmm![]()
Praat je wel eens vaker met je glas water?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Casey gaat winnen, zegt mijn glas water.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En als het een glas cola was, dan had Hedman gewonnen zeker?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Casey gaat winnen, zegt mijn glas water.![]()
Ik heb een donkerbruin vermoeden van welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als het een glas cola was, dan had Hedman gewonnen zeker?![]()
En die bron is beter dan de chat bij de youtubestream?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
Lees net dat Harms zwaar griep heeft en koorts. Lullig op het toernooi der toernooien bij de BDOMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hallo Vincentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
Lees net dat Harms zwaar griep heeft en koorts. Lullig op het toernooi der toernooien bij de BDO![]()
Is ook pro naar wat ik weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ging Harms niet stoppen met zijn werk in 2013 om zich toe te leggen op het darten?
![]()
Was in de goeie tijd zeker. Won van Newton op de GSOD. Toen zag ik er wel een redelijke pdc speler in. Gewoon een 90-95 speler.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ging Harms niet stoppen met zijn werk in 2013 om zich toe te leggen op het darten?
![]()
Het is ook een prima speler anders haal je geen halve finale Lakeside en win je niet de WDF World Championship (echte WK)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was in de goeie tijd zeker. Won van Newton op de GSOD. Toen zag ik er wel een redelijke pdc speler in. Gewoon een 90-95 speler.![]()
Dat stelt echt helemaal niets voorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook een prima speler anders haal je geen halve finale Lakeside en win je niet de WDF World Championship (echte WK)![]()
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat stelt echt helemaal niets voor![]()
![]()
Glen Durrant v Paul Hogan
Labanauskas/Whitehead v Krzystof Ratajski
Martin Adams v Jeff Smith
Jamie Hughes v Jim Williams
Scott Mitchell v Geert de Vos
Pip Blackwell v Darryl Fitton
Waites/Harbour v McGeeney/Hurrell
Danny Noppert v Richard Veenstra![]()
Nee maar serieus het vloerniveau is ontzettend hoog anders zou iemand als Toon Greebe hier nu al staan (die toch 10x beter is dan deze metselaar bijv) dat geeft al aan hoe lastig het is om je te kwalificeren voor die tv toernooien. Mensen vergelijken vaak wat ze op tv zien met de vloer, maar die vergelijking is mank. Vloer is heel anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal het bijna proberen als ik Pip zie![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook een prima speler anders haal je geen halve finale Lakeside en win je niet de WDF World Championship (echte WK)
Wikipedia schaart het in een rijtje met de Dirksland Open en de Sunparks Masters.
Maar inderdaad wel aardig lijstje van voormalige winnaars.![]()
Dirksland en Sunpark tellen volgens mij ook mee dus vandaar dat die erin staan. Zijn geen kleine toernooien meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wikipedia schaart het in een rijtje met de Dirksland Open en de Sunparks Masters.
Maar inderdaad wel aardig lijstje van voormalige winnaars.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik was dit dus tot nu TO-TAAL vergeten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik was dit dus tot nu TO-TAAL vergeten.
Schaam je kapot![]()
Veenstra Veenstra en Noppie waren leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niemand heeft me gewaarschuwd dat het al begonnen was.
Kan alsnog hoor, je hebt toch nog geen wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Vorige week wilde ik nog de prono invullen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan alsnog hoor, je hebt toch nog geen wedstrijd gezien?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan alsnog hoor, je hebt toch nog geen wedstrijd gezien?![]()
.
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef wimderon het volgende:
Zou leuk zijn als Dombromyslova zometeen op het podium bevalt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze draaien gewoon Frans Duits in de pauzes op de lakeside.
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dobromyslova blijft gewoon speren tot d'r vliezen breken?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Die is flink zwanger.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Is ze echt zwanger of heeft ze gewoon een goede kerst gehad?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zwanger jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Is ze echt zwanger of heeft ze gewoon een goede kerst gehad?![]()
Keegan Brownquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef icloud het volgende:
Wie is dat overdreven kutkind wat steeds in beeld komt? Met roze shirt![]()
Moet je voorstelen, ben je dik over de 50, netjes aangekleeden dan heb je dartbord ophangen als functie![]()
![]()
![]()
![]()
Anastasia stond viesgoed te gooien op de Finder dus ik verwacht dat ze vandaag ook weer gaat schroeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |