SPOILER: Loting mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Loting vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale jeugd (12 januari):
Nathan Girvan - Justin Van Tergouw (Zanger Bob)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het leuke aan de BDO is dan nog wel dat het veel verandelijker is qua prestatiesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedanktquote:Op maandag 9 januari 2017 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Het leuke aan de BDO is dan nog wel dat het veel verandelijker is qua prestaties![]()
Voor jou altijd. Vrijdag met de middagsessie ben ik er iig niet, mogelijk morgenavond ook niet dus sla je slagquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooid
Video or it didn't happenquote:Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooid![]()
Hoera!quote:Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen heeft zojuist voor het eerst in tijden 180 gegooidReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yep! Demonstreerde in de laatste set feilloos waarom ik 'm voor geen goud in de tweede ronde wil zien ten koste van Smiss.quote:![]()
Ik verwacht weer gifjes van Casey Gallagher.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Darteritusgod
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goede tieten van Hurrebrink al op die leeftijd.quote:![]()
Die jongen neemt de sport op jonge leeftijd al erg serieusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede tieten van Hurrebrink al op die leeftijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik kan me ergere dingen voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
In de trein de Lakesidelivescore lezen. Wat ben ik levenloos.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kort pittige huisvrouwen in de midlifecrisis, verkleed als cheerleader naar Lakeside
Lekker hoppa
Ik vind deze dartborden er trouwens veel mooier uit zien op 1 of andere manier
Ook in moeilijke tijden.![]()
Wat zou dit heerlijk zijn jongens, als die Montgomery eruit gaat met een whitewashMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Walgelijk getroll weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna thuis om te genieten van Pukkelgod.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben een halfjaar je kloon geweest volgens velen, dus ik draai mijn hand er niet meer voor omquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn satire blindelings herkent.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gooit ook vrij ruim boven de honderd, niets mis meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee zeg dat, ik vind het mooi wat hij laat zien,quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gooit ook vrij ruim boven de honderd, niets mis mee
Btw morgen Wayne Mardle
Ook in moeilijke tijden.![]()
ik zal ook eens inschakelenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |