Ja en ik moest nog kijken ook. Facebook events en alles.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals je ex die wel met 10 negers wilde neuken en niet met jou?
moest lachenquote:
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je al gekalmeerd? Het is alweer goed hoor..
Groepsknuffel?quote:
Hmm ik kan me wel hierin vindenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.
Ik wel. Ik was gelukkig op tijd.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je zijn bazige tostivlog nog gezien?
Project X Haren waren toch allemaal mensen die wel mochten en jij niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik moest nog kijken ook. Facebook events en alles.
Ik heb al een poos geen vlogs gezienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je zijn bazige tostivlog nog gezien?
ik ben wel klein, maar wel lang voor een vrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vertrouw kleine mensen voor geen meter. Die zullen altijd een intense haat voelen voor fatsoenlijk ontwikkelde mensen zoals ik. Ik ben daarom 24/7 op mijn hoede als dwergen in de buurt zijn.
wel een voordeel, als jij een vrouw een knuffel geeft zit je meteen met je hoofd in dr tetten.quote:
ja ben ik ookquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
crip zegt iedereen nu dat je dik bent?
Is dat nou ff balenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi, wilde even bevestigen dat je helemaal niks te zeggen hebt over wat ik hier doe x
Ik ben legitquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoveel voordelen om een manlet te zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wel een voordeel, als jij een vrouw een knuffel geeft zit je meteen met je hoofd in dr tetten.
was ik maar een manlet wtf.
Zie je wel. Zou mij niks verbazen als kleine mensen een soort IS-achtige organisatie zouden starten en dan met driewielers tegen mijn schenen zouden botsen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hmm ik kan me wel hierin vinden
Je bent mooi als je lachtquote:
Prima.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel klein, maar wel lang voor een vrouw
wat nu
Bij mij zitten de tetten meteen tegen mn pener. Wat ook wel lekker is.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zoveel voordelen om een manlet te zijn
Het was mijn feestjequote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Project X Haren waren toch allemaal mensen die wel mochten en jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |