Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mwoh kan toch tegenvallen als je de bus moet halen
zit wch toch niet zo tegen de haren te strijken steedsquote:
Lig al klaar voor jequote:
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?
ik dacht al wat ruikt etquote:
Bij Chai lukte dat aardigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.
Ach zolang jij de boel ook voor hem maar binnenhoudtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.
verder kan ik wel OK koken en bakken
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.
hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef Neverknown het volgende:
We gaan van billl samen met doctorrr philll samen voor die milll
dodelijk voor je sex appeal jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensingquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha jij dacht zeker dat haar ogen op haar kont zaten of niet. Gekke man.
Ben geen wereldverbeteraar ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?
ik mis iets in de TT, het is zo half afquote:
Door Heineken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.
Is ook niet nodig om veganist te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Oh maar anderen moeten wel overdreven consequent zijn, okéquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Jezelf vrouw noemenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Ik wil ook zo'n buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.
Doe normaal trutquote:
Jesus christquote:
maar andere redenen zijn er voor mij al helemaal niet om veganist te wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook niet nodig om veganist te zijn.
gadverdammequote:
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.quote:
Jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
c
[..]
chloro jij kan wel spareribs maken neem ik aan?
opetenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat gaat ie met die staaf in zn hand doen denk je?
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensing
ik weetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.
Wat maakt dat nou uit man. Als je maar happy bent.
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?quote:
nee want dan is ze slechte moslim.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we een keertje naakt spareribs eten
Wist niet dat Lego zulke serious business wasquote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.
Je punt? Ik film het toch ook niet wanneer ik tarrels uit mijn reet vis en daarna van mijn vingers aflik?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
ja dag heb je gezien hoe dik braddie isquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
Ja is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we een keertje naakt spareribs eten
jij bent echt dramaqueen he, jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
uhhh, chloro? ohnee zij negeert mij 95%
-insert forever alone.jpg-
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag heb je gezien hoe dik braddie is
crip is daar niks bij
bijna 6666quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
uhhh, chloro? ohnee zij negeert mij 95%
-insert forever alone.jpg-
Ik care alleen om jouquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik zie dat iedereen weer lekker zit te caren
Was er nog iets leuks op tv dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
hee druifquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
ben erg gevoelig jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt dramaqueen he, jeetje
man big business, in engeland wordt er meer lego verkocht aan brickheads dan aan kinderenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wist niet dat Lego zulke serious business was
Ja watquote:
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag heb je gezien hoe dik braddie is
crip is daar niks bij
Ja maar hij wil samen en jij wil alleen voor jezelfquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is toch niet leuk? ik vroeg eerst.
Oh no it's you againquote:Op maandag 9 januari 2017 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tongquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?
Ik vind koken erg leuk, en ik houd van samen koken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar hij wil samen en jij wil alleen voor jezelf
heb full body shot gezien van braddie en kan op basis daarvan oordelen dat niemand in deze sc dikker kan zijn dan hijquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, jij hebt zeker gecropte foto's van Crip gezien waar alleen haar hoofd te zien is?
ze is wel lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaag korte metten gemaakt met iemand die beweerde dat Anna nooshin beste iranier is
dat was toch echt een paar weken geleden nog?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tong
Terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaag korte metten gemaakt met iemand die beweerde dat Anna nooshin beste iranier is
hjb nou eens over Crip man kneusjequote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Montelly het volgende:
Denk dat braddie zelfs een betere lengte/gewicht verhouding heeft dan Crip hoor.
Stil jij.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog tijden herinneren dat je best diep in haar reet zat met je tong
Hoe lang ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik vind koken erg leuk, en ik houd van samen koken.
Heb je lullletje rozenwater weer.quote:
Hoezo? Als er iemand hypocriet is ben jij het wel. Eerst altijd dik slijmen (haha dik) en nu altijd kleineren (haha klein)quote:
23 jaar en goedbetaalde baan?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
2 meter, 100kg, kort baardje, fitness 3x pw en jij?
100 is wel beetje veel voor 2mquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
aparte lengte aanduidingquote:Op maandag 9 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee Crip is dikker.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
heb full body shot gezien van braddie en kan op basis daarvan oordelen dat niemand in deze sc dikker kan zijn dan hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |