SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Graag gedraaid weerquote:
Ik was al aan het hacken geslagen...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Oscar!
PS: die Bowie-request in de OP kan er ook wel uit, MM.
Je bent wel spuit 11 ook een beetje vandaagquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Oscar!
PS: die Bowie-request in de OP kan er ook wel uit, MM.
Ja, dat dus![]()
![]()
Die van mij ook hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al aan het hacken geslagen...
quote:
Beetje mosterd na de maaltijd idd.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent wel spuit 11 ook een beetje vandaag
Ben ik te jong voor denk ikquote:
Jij, kennelijk.quote:
ik zag het. Op de achtergrond de tv zonder geluid. Nu nog thee en chocola, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn vandaagquote:Op maandag 9 januari 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedenavond
N (#3) is net begonnen.
Als je dat niet lukt, wil ik m'n tijd terugquote:Op maandag 9 januari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet de meest bekende muziek die in deze show zit, maar hopelijk toch genoeg leuks om jullie een paar uurtjes mee te vermaken.
Eigenlijk was het de bedoeling om 2 shows te maken, maar deel 2 bleef steken op 2 uur uitzendtijd, in overleg met luisteraars die avond. En ik had nog zo veel over dat ik moeiteloos een deel 3 kon vormen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat niet lukt, wil ik m'n tijd terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |