ja maar ze willen hem verwijderenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, sperzieboontjes & rookworst
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag jij dan even House M.D. aan? Oh en Harry Potter!
Rookworst met dit weerquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]![]()
Ik zag net een erwtensoeppakket liggen bij Jumbo en ik heb nog rookworst liggen. Morgen maar 'ns proberen. Nog nooit zelf gemaakt erwtensoep.
nee ben verliefd op harveyquote:
ANTWOORD EENS PAARDENLULquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderdquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
aiii nachtjes in het ziekenhuis zijn altijd ellendigquote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag morgen naar huis en ben te gaat om leuke verpleegsters te erkennen
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HarveySpecter is 'r ook een van WCH.
Vast niet om één suggestie.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |