Toch nog ruim 24 uur volgehouden.quote:BradgeTV
08-01-2017 22:28
Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Precíés weten wat je kan verwachten en tóch doorgaan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan alles. Zelfs aan zichzelf![]()
![]()
Ja maar dat heeft alsnog geen zin, want hij kijkt en denkt dan "jaaah dit kan wel". Totdat hij erachter komt dat hij toch weer iets te open is geweest omdat mensen zich weer in iets 'doms' vastbijten wat 'ie heeft gedeeld. En dan is het weer verwijderen (wanneer het al te laat is), huilen dat mensen zo gemeen zijn, maar toch dezelfde soort shit blijven uploaden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef tailfox het volgende:
Zolang die elke vid goed bekijkt voordat die hem upload
url?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:52 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Give me a few minutes and I shout bradge out on my instagram, this man needs an audience!
zou maar even wachten want straks is alles weer weg en heb je instamaten niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:52 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Give me a few minutes and I shout bradge out on my instagram, this man needs an audience!
You're ought to upload a picture with 'BradgeTV' written on your thighs.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:52 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
You don't know the GOAT?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:08 schreef Grillz het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je eens Rooftopsoccergirl uitnodigen, Brady?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:12 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
You don't know the GOAT?
nice pics on ur instagramquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:12 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
You don't know the GOAT?
Ga nou niet doen alsof jij die niet hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:29 schreef Moira. het volgende:
An entire instagrampage dedicated to your ass.
quote:
Happy fapping.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:31 schreef Toto69 het volgende:
Maakt niet uit, hier kan ik wel wat mee
Yeah and dedicated to Bradge 🎥💕quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:29 schreef Moira. het volgende:
An entire instagrampage dedicated to your ass.
Mooi toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ze heeft 190K volgers omdat ze alleen maar foto's van dr ass post..... niet omdat ze nu intellectueel veel te melden heeft of een enorm talent (tenzij je haar ass een talent wilt noemen) heeft.
Maar ja, boys will be boys, dus liken zullen we.....
Tsja, als je hier al gelukkig van wordt..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ze heeft 190K volgers omdat ze alleen maar foto's van dr ass post..... niet omdat ze nu intellectueel veel te melden heeft of een enorm talent (tenzij je haar ass een talent wilt noemen) heeft.
Wie houdt je tegenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi toch.
Als ik foto's van mijn ass ga posten op instagram haal ik ook wel 190K volgers hoor. In elk gat past er één.
Je meent het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ze heeft 190K volgers omdat ze alleen maar foto's van dr ass post.....
Or you make a you tube channel what nobody is watching..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:38 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Or you make a you tube channel what nobody is watching..
At least I am happy with my lifequote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:38 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I watch it, watch your mouth assgirl.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:38 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Haha and I'm not? Talking about intellectual..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
At least I am happy with my life![]()
If he'd only make videos of his ass, thoughquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:38 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
If he'd only make videos of his ass, though
Rename your channel "The adventures of Omniradius' asscheeks" and reel in them followersquote:
Well, no that's your assumption, I never said that. I just said that despite not having a big YouTube channel, I'm still happy with my life.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:42 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Haha and I'm not? Talking about intellectual..
Nooooooquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
All the best Bradge. Dick ( good name) Laurent you to ofcourse. In BradgeTV style I will delete the pic now. All the best xx
Noooooquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
All the best Bradge. Dick ( good name) Laurent you to ofcourse. In BradgeTV style I will delete the pic now. All the best xx
Like I said, if you want us to believe you; post a pic with a paper with FOK! written on it (preferably even today's newspaper or something). Or make a vid. This only proves you have access to the IG account, which might as well be hacked or something.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
you gonna merry bradge?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Over dit ben ik overigens niet echt verbaasd, de lijn der verwachting is een uitermate goede voorspeller.quote:
Godsamme dit meen je toch niet echt.quote:
Gvd manquote:
deze maand?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
De hoeveelste reïncarnatie is dit eigenlijk?
Ik ben opzich wel benieuwd hoe hij gaat afvallen en werk gaat vinden. Dat vind ik interessant om te zien. Maar hem kennende zal 99% van zijn content uit keyboardfilmpjes bestaan, doelloze ritjes en allerlei unboxing filmpjes van rotzooi die hij koopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Alsof we IETS van Braddie gaan horen nog deze weekDie zit alleen maar keihard te fappen op dat postje van dat voetbaldakmokkel
Na vijf minuten fappen zit Braddie weer als een paard te hijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Alsof we IETS van Braddie gaan horen nog deze weekDie zit alleen maar keihard te fappen op dat postje van dat voetbaldakmokkel
Kijk, als die jongen eens serieus tot het gaatje zou gaan, en gewoon écht zich blootgeeft en maanden (waarschijnlijk jarenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:28 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik ben opzich wel benieuwd hoe hij gaat afvallen en werk gaat vinden. Dat vind ik interessant om te zien. Maar hem kennende zal 99% van zijn content uit keyboardfilmpjes bestaan, doelloze ritjes en allerlei unboxing filmpjes van rotzooi die hij koopt.
Hooguit met een thread over puur de Twingo. Modjes daar zitten ook niet op zulks terugkerend gezeik te wachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Trouwens is er ook alweer een terugkeer op AW forum?
Gewoon niet meer met Braddie mee wijzigen, Braddie blijft toch wel bezig met het aanbrengen van wijzigingen om vervolgens keer op keer op exact hetzelfde punt terug te keren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:34 schreef Amarantha het volgende:
We blijven de OP maar veranderen trouwens.
Dont take so serious. You know better? How you expand your audience is quite genius. Hats off.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:42 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Haha and I'm not? Talking about intellectual..
Whehe ja, toen hij ook rond die tijd pas weer zou posten op FOK! en AW, voordat hij zichzelf nog voor het nieuwe jaar een ban aansmeerde.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Barrah het volgende:
De zoekresultaten van YouTube tonen een snippet van een hele andere omschrijving voor zijn kanaal.
Daar was het kennelijk nog de bedoeling om in juni 2017 terug te komen:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/results?search_query=bradgetv
Met als verschil dat het nieuwe kanaal (waarbij juni 2017 in de zoekresultaten verschijnt) pas gisteren is aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:01 schreef Moira. het volgende:
voordat hij zichzelf nog voor het nieuwe jaar een ban aansmeerde.
Duurt net zo langquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:21 schreef Grillz het volgende:
Bradley vs. 't Schuurtje
Zwaargewicht boksen is er niets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |