nee want je lichaam was toen ook tenger, als de opening tussen je hopen bij bmi <15 klein is, is dat bij 35> net zoquote:Op maandag 9 januari 2017 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja vraag me af of dat iets met elkaar te maken heeft
Of beter gezegd, eerst was ik heel dik, had ik toen wel een grote kut?
dan heb je al al iets aan je teelballen.quote:
neinquote:
dus hoezo zouden tengere meisjes kleine kutten hebben en dikke niequote:Op maandag 9 januari 2017 15:25 schreef zeer het volgende:
[..]
nee want je lichaam was toen ook tenger, als de opening tussen je hopen bij bmi <15 klein is, is dat bij 35> net zo
Jammer zeg. Wanneer ga jij je eens gedragenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds sof hier post misdraagt zij zich structureel
Nopequote:Op maandag 9 januari 2017 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
dan heb je al al iets aan je teelballen.
Waarschijnlijk een paar keer hoge snijdende pijn gehad al¿
heyyquote:
Wat fijn. Ik heb weinig planten in huis. Vooral bloemenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy
jij mag wel plantje hier neer zetten hoor
echt niet waarquote:Op maandag 9 januari 2017 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds sof hier post misdraagt zij zich structureel
ik doe m'n best. Sta open voor tipsquote:Op maandag 9 januari 2017 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wanneer ga jij je eens gedragen
mag ik mijn boom ook in jou planten¿quote:Op maandag 9 januari 2017 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy
jij mag wel plantje hier neer zetten hoor
ja wel mooi maar zo prijzig iedere keerquote:Op maandag 9 januari 2017 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat fijn. Ik heb weinig planten in huis. Vooral bloemen
leuk zegquote:Op maandag 9 januari 2017 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat fijn. Ik heb weinig planten in huis. Vooral bloemen
Klopt wel moest laatst gaan kopen bijna hartaanval toen ik 2 bossen moest afrekenenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wel mooi maar zo prijzig iedere keer
niet ok dezequote:Op maandag 9 januari 2017 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
mag ik mijn boom ook in jou planten¿
[ afbeelding ]
uhu maar wel heel mooiquote:Op maandag 9 januari 2017 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt wel moest laatst gaan kopen bijna hartaanval toen ik 2 bossen moest afrekenen
Laatst had ik roos gekocht maar gingen snel kapotquote:Op maandag 9 januari 2017 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk zeg
lang geleden dat ik bloemen had
binnenkort weer eens kopen
Klopt wel gezellig maar ik zeg eerlijk zou als ik alleen woonde nooit kopen.quote:
jammer is dat hequote:Op maandag 9 januari 2017 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst had ik roos gekocht maar gingen snel kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |