En dat hij dan alles gaat filmen op school etc, gewoon leuk om te zien hoe hij daar isquote:Op zondag 8 januari 2017 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sow
ja fylax is wel cute
ik weet geen TT
lijkt me wel genant om overal in zo'n camera te pratenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat hij dan alles gaat filmen op school etc, gewoon leuk om te zien hoe hij daar is
Arrogante hoer is dat he Pax?quote:
die uit limburg is dat?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon er is een nieuw homotje uit '98. Heb beetje voor je lopen vissen maar heeft vriendje
hij werd toen live gebeld voor sollicitatiequote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Die Braddie had volgens mij ook helemaal nooit nieuw werk bij dat koeriersbedrijfAllemaal bullshit
Nu doe je het erom.quote:
Dus we hoeven geen vlog van jou te verwachten?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel genant om overal in zo'n camera te praten
wat een baas moet dat zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet. Hij heeft seks op toilet op school. Misschien zegt dit je iets
Hij neukt wel allemaal chicks in zijn autoquote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Die Braddie had volgens mij ook helemaal nooit nieuw werk bij dat koeriersbedrijfAllemaal bullshit
Vind het allemaal zo omslachtig van die kerelquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij werd toen live gebeld voor sollicitatie
nee, ik zou me echt te ongemakkelijk voelenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu doe je het erom.
[..]
Dus we hoeven geen vlog van jou te verwachten?
Ja, ik kan ook opeens zeggen dat ik na 4 jaar droog te staan chickies neuk. zo moeilijk is dat niet op internet.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij neukt wel allemaal chicks in zijn auto
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me maar ongemakkelijk. Mij lukte het niet maar toen was ik ook dronken
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet. Hij heeft seks op toilet op school. Misschien zegt dit je iets
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.
Nu hoeft dat bij homo's niks uit te maken, dan kan je het stront toch meteen in het toiletwater eraf wassen
Gewoon als je naar je studie of de mac gaat, of de stad inquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, ik zou me echt te ongemakkelijk voelen
plus ik maak niks boeiends mee
sowquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.
Nu hoeft dat bij homo's niks uit te maken, dan kan je het stront toch meteen in het toiletwater eraf wassen
of lelijke chick doenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook opeens zeggen dat ik na 4 jaar droog te staan chickies neuk. zo moeilijk is dat niet op internet.
Zal toch wel iets van waarheid inzitten? Waarom zou je stoer gaan doen op FOK!?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook opeens zeggen dat ik na 4 jaar droog te staan chickies neuk. zo moeilijk is dat niet op internet.
tja niet helemaal 100quote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het allemaal zo omslachtig van die kerel
nu ik heb gezien hoe dat met bradge gaat pas ik wel opquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als je naar je studie of de mac gaat, of de stad in
misschien moet paxcon hem eens over spoelen vertellenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Jr houdt er aparte ideeën op na over anale seks
Uit je anus komt toch schijt johquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Jr houdt er aparte ideeën op na over anale seks
Jij hebt wel een vriendelijkere uitstraling, bij jou zullen ze zeggen "Neem nog maar een menuutje erbij"quote:Op zondag 8 januari 2017 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nu ik heb gezien hoe dat met bradge gaat pas ik wel op
Wat er allemaal niet gedaan wordt op internetquote:Op zondag 8 januari 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch wel iets van waarheid inzitten? Waarom zou je stoer gaan doen op FOK!?
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een vriendelijkere uitstraling, bij jou zullen ze zeggen "Neem nog maar een menuutje erbij"
Jongen, je lul is niet meteen vies hoor elke keer. Mij nooit overkomen iigquote:Op zondag 8 januari 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit je anus komt toch schijt joh
omdat ik zoveel pik eet zei je toen zekerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja
al zei m'n vader een tijdje terug dat ik dik was geworden
lol neequote:Op maandag 9 januari 2017 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik zoveel pik eet zei je toen zeker
Zegt ie het nooit meer
Misschien had die gast wel een psychosequote:Op zondag 8 januari 2017 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat er allemaal niet gedaan wordt op internet![]()
Op een ander forum waar ik weleens zat was een gast die verzon maandenlang dat zijn zusje kanker had, had een heel live topic wat mensen maandenlang in hun greep hield tot iemand op een gegeven moment een kaartje naar ziekenhuis wilde sturen en erachter kwam dat er niemand op was genomen daarMensen gaan ver voor aandacht
Heb je een buikje?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja
al zei m'n vader een tijdje terug dat ik dik was geworden
Hij had wel een lekkere vriendinquote:Op maandag 9 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien had die gast wel een psychose
Hoevaak heb jij anale seks gedaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, je lul is niet meteen vies hoor elke keer. Mij nooit overkomen iig
je moet nog wel een keertje meisje proberenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol nee
al vroeg hij paar maanden na mijn coming out () nog wel een keer of ik bi was of hommo
Een aantal keerquote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij anale seks gedaan dan?
HMF schijnt ook een lekkere vriendin te hebben, dus volgens mij zijn we iets op het spoor.quote:
jij gaat toch ook geen jongen proberenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet nog wel een keertje meisje proberen
Mijn wangen zijn al mijn hele leven bol.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hij vond m'n wangen bol geworden
terwijl ik nog steeds eng ecto ben
knijpbaarquote:Op maandag 9 januari 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn wangen zijn al mijn hele leven bol.
wie zegt datquote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat toch ook geen jongen proberen
Ja maar die schijnt ook een jetpack te hebbenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF schijnt ook een lekkere vriendin te hebben, dus volgens mij zijn we iets op het spoor.
Dat zeg ik, een psychosequote:Op maandag 9 januari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar die schijnt ook een jetpack te hebben
Met meiden jaquote:
Zelfde als normale seks alleen je draait dr ff omquote:
maar hoe stel je dat voor.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde als normale seks alleen je draait dr ff om
Hier is toch niks mis meequote:Op maandag 9 januari 2017 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Listen, let's cut the bullshit. I'm a boy. you're a girl. We both know that you didn't add me for a friendly small talk. You want a satisfying fuck. we're both adults, it's perfectly natural to have these urges. Let's just cut the coy bullshit. I want something straight to the point. No chase. Just primal sweaty sex. My next free slot to fuck your brains out will be Saturday 13:00-15:00, you in?
Geen idee. Beetje uitproberenquote:
ga weg met die pua shitquote:Op maandag 9 januari 2017 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Listen, let's cut the bullshit. I'm a boy. you're a girl. We both know that you didn't add me for a friendly small talk. You want a satisfying fuck. we're both adults, it's perfectly natural to have these urges. Let's just cut the coy bullshit. I want something straight to the point. No chase. Just primal sweaty sex. My next free slot to fuck your brains out will be Saturday 13:00-15:00, you in?
Het is wat grof, maar het moet prima kunnen dat als je beide seks wil dat je dat zo afspreekt.quote:
Nee, dit was wel eerst erover praten. En tijdens de seks gewoon eerst beetje met vingers teasen. Dat werd gewaardeerd, dusja, dan ga je verder hequote:Op maandag 9 januari 2017 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jongen doe eens duidelijkpraat je er eerst over of probeer je gewoon of ze het toelaat
Het is wel nice ja. Al kan ik me wel voorstellen dat het voor mannen makkelijker werktquote:Op maandag 9 januari 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond je het lekkerder dan vaginaal?
Deezertjes schrijfstijl herken je van kilometers afstandquote:Op maandag 9 januari 2017 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben trouwens een boek genaamd Psychokiller aan het lezen en het beschrijft Deezertjes leven. Zou hij auteur ervan zijn??? Auteur wil angstvallig graag anoniem blijven namelijk.
Deezertje heeft fotos online staan. Dus anoniem?quote:Op maandag 9 januari 2017 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben trouwens een boek genaamd Psychokiller aan het lezen en het beschrijft Deezertjes leven. Zou hij auteur ervan zijn??? Auteur wil angstvallig graag anoniem blijven namelijk.
Lijkt me dat het krap zitquote:Op maandag 9 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel nice ja. Al kan ik me wel voorstellen dat het voor mannen makkelijker werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |