En dat hij dan alles gaat filmen op school etc, gewoon leuk om te zien hoe hij daar isquote:Op zondag 8 januari 2017 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sow
ja fylax is wel cute
ik weet geen TT
lijkt me wel genant om overal in zo'n camera te pratenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat hij dan alles gaat filmen op school etc, gewoon leuk om te zien hoe hij daar is
Arrogante hoer is dat he Pax?quote:
die uit limburg is dat?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon er is een nieuw homotje uit '98. Heb beetje voor je lopen vissen maar heeft vriendje
hij werd toen live gebeld voor sollicitatiequote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Die Braddie had volgens mij ook helemaal nooit nieuw werk bij dat koeriersbedrijfAllemaal bullshit
Nu doe je het erom.quote:
Dus we hoeven geen vlog van jou te verwachten?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel genant om overal in zo'n camera te praten
wat een baas moet dat zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet. Hij heeft seks op toilet op school. Misschien zegt dit je iets
Hij neukt wel allemaal chicks in zijn autoquote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Die Braddie had volgens mij ook helemaal nooit nieuw werk bij dat koeriersbedrijfAllemaal bullshit
Vind het allemaal zo omslachtig van die kerelquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij werd toen live gebeld voor sollicitatie
nee, ik zou me echt te ongemakkelijk voelenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu doe je het erom.
[..]
Dus we hoeven geen vlog van jou te verwachten?
Ja, ik kan ook opeens zeggen dat ik na 4 jaar droog te staan chickies neuk. zo moeilijk is dat niet op internet.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij neukt wel allemaal chicks in zijn auto
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me maar ongemakkelijk. Mij lukte het niet maar toen was ik ook dronken
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet. Hij heeft seks op toilet op school. Misschien zegt dit je iets
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.
Nu hoeft dat bij homo's niks uit te maken, dan kan je het stront toch meteen in het toiletwater eraf wassen
Gewoon als je naar je studie of de mac gaat, of de stad inquote:Op zondag 8 januari 2017 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, ik zou me echt te ongemakkelijk voelen
plus ik maak niks boeiends mee
sowquote:Op zondag 8 januari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks hebben op een toilet lijkt me bijzonder vies.
Nu hoeft dat bij homo's niks uit te maken, dan kan je het stront toch meteen in het toiletwater eraf wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |