quote:Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Gaat dit over Kraai sr of Kraai jr?
Zelfde album. Dat wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moest even zoeken, maar de cd-single die ik heb ik Brilliant Sky
Hoe kan je Dolf nou vergeten?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja, die was er ook nog.
Was even uit mijn geheugen gewist wegens de evilness van de andere twee Kraais.
Was na mijn tijd.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe kan je Dolf nou vergeten?
Ben jij zo oud dan?quote:
Yupquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
FYI: U2 gaat dit jaar een concert in de ArenA geven omdat ze 30 jaar geleden the Joshua Tree hebben uitgebracht.
Ja, nou, dat dus.
Jij bent 40+ ?quote:
Nogmaals, Yupquote:
Dat maakt niet uit. Ik heb vorig jaar Fun Lovin' Criminals - Come Find Yourself integraal live gezien.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Aan de ene kant is het gaaf dat je een album hebt gemaakt dat zo sterk is dat je er 30 jaar later integraal mee kunt toeren. Maar het lijkt me ook wat saai... Je weet als toeschouwer precies wat er gaat komen. Er is geen enkel verrassingselement meer...
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
FYI: Noel Gallagher staat in het voorprogramma van een of andere band die in de Arena gaat spelen wegens een album dat ze kennelijk 30 jaar geleden uitgebracht hebben.
En ach, verrassingselement. Muse, Placebo, Depeche Mode en vele vele andere artiesten spelen over het algemeen een 96% standaard setlist. Dus ach....quote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Aan de ene kant is het gaaf dat je een album hebt gemaakt dat zo sterk is dat je er 30 jaar later integraal mee kunt toeren. Maar het lijkt me ook wat saai... Je weet als toeschouwer precies wat er gaat komen. Er is geen enkel verrassingselement meer...
Beter de songs van 30 jaar terug dan dat wat ze recentelijk gefabriceerd hebben.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Nu al?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Beter de songs van 30 jaar terug dan dat wat ze recentelijk gefabriceerd hebben.
Anyway, mijn tickets zijn gereserveerd. Voor beide dagen...![]()
Oh en avondquote:Op maandag 9 januari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Beter de songs van 30 jaar terug dan dat wat ze recentelijk gefabriceerd hebben.
Anyway, mijn tickets zijn gereserveerd. Voor beide dagen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |