Hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 12:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Is het toeval dat de eerste letters van die woorden Sip en Sad(s) vormen?
Je zit wel constant te janken als mensen die dikzak belachelijk maken met zijn Twingo, maar iemand vergelijken met een massa moordenaar is wel oké????quote:Op maandag 9 januari 2017 12:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat 0906 een vrouw te bieden heeft:
- Sophisticated
- Intelligent
- Perfect
- Sexy
- Awesome
- Drives BMW
- Supreme gentleman
Dat is inderdaad prima als die persoon de massamoordenaar in kwestie sympathiseert, Azpilicueta.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je zit wel constant te janken als mensen die dikzak belachelijk maken met zijn Twingo, maar iemand vergelijken met een massa moordenaar is wel oké????
Jeetje, ik kom er iedere keer achter dat TS veel dieper gaat dan wat hier beschreven wordtquote:Op maandag 9 januari 2017 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima als die persoon de massamoordenaar in kwestie sympathiseert, Azpilicueta.
Wel oppassen dat je niet te kritisch of eerlijk bent. Ik ben al een paar keer geband omdat ik de waarheid vertelde. Gewoon doen alsof TS een normale jongen is.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jeetje, ik kom er iedere keer achter dat TS veel dieper gaat dan wat hier beschreven wordt
Moet echt eens mijzelf gaan verdiepen in de R&P kant van FOK
Ja hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima als die persoon de massamoordenaar in kwestie sympathiseert, Azpilicueta.
Dat is sowieso een aanrader, puike topics daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jeetje, ik kom er iedere keer achter dat TS veel dieper gaat dan wat hier beschreven wordt
Moet echt eens mijzelf gaan verdiepen in de R&P kant van FOK
Er gaat een wereld voor mijn openquote:Op maandag 9 januari 2017 16:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is sowieso een aanrader, puike topics daar.
Heb je foto's van hem gezien dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een angstig scharminkel. Die zie ik niet zo snel een meisje wat aandoen. De seksuele frustratie en de oorzaak daarvan buiten zichzelf leggen, zijn wel problematisch ja.
Of hij trollt gewoon. Het ligt er wel heel dik op dat hij op reacties aan het vissen is.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij zal het er wel dikker bovenop leggen dan werkelijk het geval is ja, neemt niet weg dat TS vast wel zijn problemen heeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Of hij trollt gewoon. Het ligt er wel heel dik op dat hij op reacties aan het vissen is.
Hij heeft iig niet random studentes geld geboden voor een avondje in een hotel, wat hij al van tevoren geboekt had.quote:
Goeie tip.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, zet de TV op NPO3. Gaat precies over jouw problematiek.
Don't: laat een vrouw niet schrikken.quote:
Topshow inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2017 16:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mijn open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |