abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2017 @ 06:56:07 #76
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996121
Ik ben trots dat TS tenminste de ballen had om een meid aan te spreken, dat zie ik vele niet doen en alleen maar klagen dan erover
pi_167997968
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik wou gewoon een keertje uitproberen. Hoe moet ik dan vrouwen aanspreken? Het lijkt ook nooit goed.
Aanspreken?! Je moet ze ergens tegenkomen en dan een praatje maken. In een kroeg. Je nieuwe opleiding of je nieuwe werk.

Ow wacht, allemaal sprookjes weer :')
pi_167998258
Het is in ieder geval weer een ervaring die je meeneemt. Wat je nog zou kunnen proberen is iemand een compliment te geven en dan het liefst niet over haar uiterlijk. Of je kan haar om advies vragen als je bijvoorbeeld in de winkel staat. Daarna stel je jezelf voor en dan vraag je of ze het leuk zou vinden een keer een kop koffie ergens te drinken. Klinkt wellicht wat vrijblijvender dan meteen te vragen naar haar nummer. Maar als ze 'ja' zegt dan kan je dat natuurlijk alsnog doen.

Moet trouwens zeggen dat ik het wel onbeschoft vind om in een gesprek te vallen en het over te nemen. Alleen ik was er niet bij dus hoe de situatie precies lag zullen we nooit weten :+
pi_167998493
Omstanders die gingen bemoeien, oh help dan kwam je wel echt dreigend over :')
pi_167998528
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef 0906 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Ik had expres daarvoor nog wat pua filmpjes gekeken, daar doet iedereen het.
Ik denk dat die het vast niet deden op de manier dat jij dat hebt gedaan.

En sowieso pua :')
pi_167998545
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:37 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Onzin. Wat TS deed is goed, vrouwen willen toch veroverd worden en vinden dat toch leuk?

Eindstand: TS had ballen, dat zij vervolgens met een ander gaat lopen praten en hij er bij staat is wel wat minder voor zijn ballen
Als de man leuk is wellicht. Maar dan nog ruik je de pua strategie op kilometers afstand.
  maandag 9 januari 2017 @ 10:33:24 #82
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998587
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als de man leuk is wellicht. Maar dan nog ruik je de pua strategie op kilometers afstand.
Je moet gwn goed kunnen neggen

zoals een alpha zoals ik dat doe
  maandag 9 januari 2017 @ 10:34:02 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167998597
Stel, je krijgt een nummer van een vrouw. Wat heb jij dan vervolgens te bieden? Waar ga je over praten?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167998601
Kijk al die sneue haters hier dan
  maandag 9 januari 2017 @ 10:34:50 #85
319979 Fok-it
All is well
pi_167998613
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je moet gwn goed kunnen neggen

zoals een alpha zoals ik dat doe
:') net zo'n gezwel als ts dus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 9 januari 2017 @ 10:35:31 #86
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998626
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') net zo'n gezwel als ts dus
Kom PUA battle dan
  maandag 9 januari 2017 @ 10:36:25 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_167998637
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Kom PUA battle dan
PUA :') Man man man
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 9 januari 2017 @ 10:37:27 #88
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998655
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

PUA :') Man man man
Je moet je gewoon als een klootzak gedragen tegenover die chimi's
pi_167998685
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Stel, je krijgt een nummer van een vrouw. Wat heb jij dan vervolgens te bieden? Waar ga je over praten?
De D natuurlijk. Wat een domme vraag
pi_167998701
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef 0906 het volgende:
Dit is wel één van de weinige keren dat ik überhaupt een meisje heb aangesproken, normaal durf ik dat niet en al helemaal niet zo opvallen zoals ik dat toen heb gedaan. :D

Waarom gaan mensen, ook al weten ze dat je aan het versieren bent er dan ongevraagd ermee bemoeien?
Ik weet niet hoor maar volgens mij was dat meisje doodsbang :') heb zelf ook wel eens dmv oogcontact om hulp gevraagd aan andere (vreemde) mannen omdat er een creep contact probeerde te maken die zelfs na een 'nee ga weg' niet wegging.
pi_167998774
Ben trots op je. Eerste keer voelen nieuwe dingen altijd onwerkelijk en geforceerd aan.

Je bent ook niet op je bek geslagen. Politie is er niet bij geroepen.

Hopelijk de volgende keer wat minder angst om te overwinnen zodat je niet hoeft te rennen en je wat spontaner de ander op haar gemak weet te stellen. :)
pi_167998791
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef 0906 het volgende:
Dit is wel één van de weinige keren dat ik überhaupt een meisje heb aangesproken, normaal durf ik dat niet en al helemaal niet zo opvallen zoals ik dat toen heb gedaan. :D

Waarom gaan mensen, ook al weten ze dat je aan het versieren bent er dan ongevraagd ermee bemoeien?
Dit is dus jouw grote probleem. Het feit dat je blijkbaar geen idee hebt hoe je overkomt. Die mannen gaan zich er niet zomaar mee bemoeien, dat deden ze omdat je gek of dreigend overkwam.
pi_167998840
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ben trots op je. Eerste keer voelen nieuwe dingen altijd onwerkelijk en geforceerd aan.

Je bent ook niet op je bek geslagen. Politie is er niet bij geroepen.

Hopelijk de volgende keer wat minder angst om te overwinnen zodat je niet hoeft te rennen en je wat spontaner de ander op haar gemak weet te stellen. :)
De politie is er niet bijgeroepen als vooruitgang zien ;( Het is toch te tragisch voor woorden. Die jongen moet niemand aanspreken op straat, behalve misschien een psycholoog.
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 10:56:59 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167998949
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die dit normaal vinden. Hij is ACHTER EEN MEID AAN GEREND. Niet eentje die hij kende, nee, gewoon een willekeurige. Het leven is geen fucking scene uit een romantische film.

Echt, dat er mensen zijn die gaan bagatelliseren hoe idioot deze actie was 8)7

Als het waar is, want ik geloof hier helemaal niks van.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167998998
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die dit normaal vinden. Hij is ACHTER EEN MEID AAN GEREND. Niet eentje die hij kende, nee, gewoon een willekeurige. Het leven is geen fucking scene uit een romantische film.

Echt, dat er mensen zijn die gaan bagatelliseren hoe idioot deze actie was 8)7

Als het waar is, want ik geloof hier helemaal niks van.
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 11:03:05 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_167999082
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.

Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd. :{
pi_167999135
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.

Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd. :{
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
pi_167999225
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is een angstig scharminkel. Die zie ik niet zo snel een meisje wat aandoen. De seksuele frustratie en de oorzaak daarvan buiten zichzelf leggen, zijn wel problematisch ja.
pi_167999240
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
'Ey meisje' is nu wel verboden.
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 11:12:16 #100
16180 crew  CoolGuy
pi_167999248
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat geen misdrijf. Maar als IK iemand aanspreek wordt de politie niet gebeld. Bij hem wel. Dat bedoel ik nou, laat je dat gedeelte nou met opzet weg om het normaler te laten lijken? Ik bel de politie niet hoor als iemand me 'gewoon' aanspreekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')