SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo overdreven ging het ook weer niet. Ik ben gewoon netjes geweest maar doordat het druk was voelde ik me best ongemakkelijk. De meeste mensen keken me wel aan maar deden niks, totdat een leeftijdsgenoot zich er zogenaamd vriendelijk ermee ging bemoeien. Eigenlijk mij gewoon naar beneden praten en zichzelf ophemelen, volgens mij wilde hij gewoon dat meisje gaan versieren.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:
Je moet je ook echt gedragen alsof je haar tas wil jatten ja
Waarom heb je hem geen klappen gegeven?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee zo overdreven ging het ook weer niet. Ik ben gewoon netjes geweest maar doordat het druk was voelde ik me best ongemakkelijk. De meeste mensen keken me wel aan maar deden niks, totdat een leeftijdsgenoot zich er zogenaamd vriendelijk ermee ging bemoeien. Eigenlijk mij gewoon naar beneden praten en zichzelf ophemelen, volgens mij wilde hij gewoon dat meisje gaan versieren.
Klinkt alsof die leeftijdsgenoot dat meisje gered heeft van een ontzettend ongemakkelijke en gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee zo overdreven ging het ook weer niet. Ik ben gewoon netjes geweest maar doordat het druk was voelde ik me best ongemakkelijk. De meeste mensen keken me wel aan maar deden niks, totdat een leeftijdsgenoot zich er zogenaamd vriendelijk ermee ging bemoeien. Eigenlijk mij gewoon naar beneden praten en zichzelf ophemelen, volgens mij wilde hij gewoon dat meisje gaan versieren.
En daar nu de vruchten van pluktquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Klinkt alsof die leeftijdsgenoot dat meisje gered heeft van een ontzettend ongemakkelijke en gevaarlijke situatie.
Verbazingwekkend dat iedereen er weer serieus op in gaat welquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef CoolGuy het volgende:
Niemand die dit voor waar aanneemt. Troll. En anders een ontzettende engnek
Hij was met vrienden en een stuk dominanter dan ik. Bij dit soort mensen voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk omdat ik dan al gauw een permissieve rol inneem.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom heb je hem geen klappen gegeven?
ja ach kijk ik ken ts niet, maar kans bestaat ook dat ts gewoon aardig is maar TE onzeker, en dat het meisje dus aanvankelijk wel schikte van zijn plotselinge toenadering , maar dat het meisje zelf ook onzeker was en dat andere mannen in de buurt ( meer de geslepen casanovas ) daar dan misbruik maken van die situatiequote:
Misschien moet je een keer naar een gaybar gaan.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hij was met vrienden en een stuk dominanter dan ik. Bij dit soort mensen voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk omdat ik dan al gauw een permissieve rol inneem.
Dit is serieus, heb gewoon pech gehad of iets te opvallend een vrouw aangesproken.
Dude, dat is echt niet tof. Doe dat aub nooit weer.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja, wilde het eerst niet doen.Was gewoon bang maar ach, nu toch 1 keer geprobeerd
Gelijk aanspreken doe ik nooit, ik twijfelde een minuut, uiteindelijk toch doorgezet en aangesproken. Het is een mooi begin maar ik treuzel teveel en kom ook best onzeker over omdat ik normaal nooit met vrouwen praat.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dude, dat is echt niet tof. Doe dat aub nooit weer.
Dat zal allemaal, maar ga nooit meer achter een vrouw aan rennen. Wil je de Mensheid in het algemeen dat gewoon even beloven?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:44 schreef 0906 het volgende:
[..]
Gelijk aanspreken doe ik nooit, ik twijfelde een minuut, uiteindelijk toch doorgezet en aangesproken. Het is een mooi begin maar ik treuzel teveel en kom ook best onzeker over omdat ik normaal nooit met vrouwen praat.
Wat is daar mis mee? Ik had expres daarvoor nog wat pua filmpjes gekeken, daar doet iedereen het.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal allemaal, maar ga nooit meer achter een vrouw aan rennen. Wil je de Mensheid in het algemeen dat gewoon even beloven?
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik had expres daarvoor nog wat pua filmpjes gekeken, daar doet iedereen het.
Misschien is t gewoon een blanke hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Tip 1. Ren nooit achter iemand aan, tenzij je agent bent en achter een voortvluchtige aanzit. Je komt over als een creep en daarom werd ze "geholpen" door omstanders
Wtf heeft dit met dit forum te maken en krijgt TS een podium?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:54 schreef spiritusbus het volgende:
Wtf heeft dit met seks te maken? Heb je nog gefapt nadien?
En weer een terechte doch goede post van bananenpapquote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
De reden dat mensen zich er mee ging bemoeien is omdat het een verdachte situatie was en ze het niet vertrouwden.
Nee er hing gewoon een goede sfeer hoor. Die jongen die ermee bemoeide was er duidelijk op uit om haar af te pakken. Heeft echt niks met veiligheid te maken.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
De reden dat mensen zich er mee ging bemoeien is omdat het een verdachte situatie was en ze het niet vertrouwden.
Denk dat zij ook bang was. Zie je zelf echt niet in dat zo'n actie raar is?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja, wilde het eerst niet doen.Was gewoon bang maar ach, nu toch 1 keer geprobeerd
Gevaarlijk vooral. Ze had in een splitsecond getraumatiseerd kunnen raken met als gevolg dat ts in een zedenzaak verstrikt zitquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Klinkt alsof die leeftijdsgenoot dat meisje gered heeft van een ontzettend ongemakkelijke en gevaarlijke situatie.
Was niks dreigend aan, ging rustig, gewoon in de middag veel mensen op straat. Wat had ik dan moeten doen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef octoberfirst het volgende:
[..]
Denk dat zij ook bang was. Zie je zelf echt niet in dat zo'n actie raar is?
Pua. Een symbool:quote:Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik had expres daarvoor nog wat pua filmpjes gekeken, daar doet iedereen het.
Volgens mij kun jij heul geen sfeerproevenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee er hing gewoon een goede sfeer hoor. Die jongen die ermee bemoeide was er duidelijk op uit om haar af te pakken. Heeft echt niks met veiligheid te maken.
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Even voor de goede orde; heb je haar in trainingspak aangesproken? Want in een maatpak van 600 euro zou dit nooit gebeurd zijn.
Hoe kan een approach midden op straat überhaupt sfeervol zijn..quote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij heul geen sfeerproeven
Ja, er hangt maar een sfeertje, als dat er überhaubt al hangt, en dat is ongemakkelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe kan een approach midden op straat überhaupt sfeervol zijn..
Beta.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hij was met vrienden en een stuk dominanter dan ik. Bij dit soort mensen voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk omdat ik dan al gauw een permissieve rol inneem.
Dit is serieus, heb gewoon pech gehad of iets te opvallend een vrouw aangesproken.
Toch heerlijk deze topics he.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, er hangt maar een sfeertje, als dat er überhaubt al hangt, en dat is ongemakkelijk
De wagen ook erbij showen!quote:Op zondag 8 januari 2017 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Even voor de goede orde; heb je haar in trainingspak aangesproken? Want in een maatpak van 600 euro zou dit nooit gebeurd zijn.
Ik zei niets over dreigends, ik zei raar. Denk dat er in je voorgaande topic genoeg nuttige adviezen zijn gegeven die je beter had kunnen opvolgen...quote:Op zondag 8 januari 2017 23:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Was niks dreigend aan, ging rustig, gewoon in de middag veel mensen op straat. Wat had ik dan moeten doen?
Ik wou gewoon een keertje uitproberen. Hoe moet ik dan vrouwen aanspreken? Het lijkt ook nooit goed.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef octoberfirst het volgende:
[..]
Ik zei niets over dreigends, ik zei raar. Denk dat er in je voorgaande topic genoeg nuttige adviezen zijn gegeven die je beter had kunnen opvolgen...
wat wil je nou?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een keertje uitproberen. Hoe moet ik dan vrouwen aanspreken? Het lijkt ook nooit goed.
Natuurlijk wilde ik haar nummer, helaas niet gekregen. toch ben ik blij dat ik het gedaan heb, normaal durf ik vrouwen nooit aan te spreken. Ben wel benieuwd naar hoe het wel moet.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:52 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
een vrouw aanspreken en haar nummer krijgen?
Dat zeg ik, er zijn genoeg voorbeelden gegeven hoe je in gesprek kan komen met een vrouw maar die wuif je constant weg. Of reageer je simpelweg niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een keertje uitproberen. Hoe moet ik dan vrouwen aanspreken? Het lijkt ook nooit goed.
Hoe begin ik dan een gesprek?quote:Op maandag 9 januari 2017 00:00 schreef octoberfirst het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er zijn genoeg voorbeelden gegeven hoe je in gesprek kan komen met een vrouw maar die wuif je constant weg. Of reageer je simpelweg niet op.
Kan prima hoor, zodra hij er goed uitziet en een beetje charisma heeft.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal allemaal, maar ga nooit meer achter een vrouw aan rennen. Wil je de Mensheid in het algemeen dat gewoon even beloven?
Onzin. Wat TS deed is goed, vrouwen willen toch veroverd worden en vinden dat toch leuk?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Tip 1. Ren nooit achter iemand aan, tenzij je agent bent en achter een voortvluchtige aanzit. Je komt over als een creep en daarom werd ze "geholpen" door omstanders
Een eckte alpha geeft geen neuk om andere mannenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef possetje het volgende:
straat versieren kon nog in 1990
maar anno 2016 heb je TE veel mannen op straat die vrouwen lastig vallen
dus kan je beter naar een cafe of een disco gaan
en daar een meisje een gratis drankje aanbieden
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom heb je hem geen klappen gegeven?
Nee hoor. Of iets "creepy" is hangt praktisch nooit aan wat er gedaan wordt maar aan wie het doet. Als de man aantrekkelijk genoeg is kan hij, als wildvreemde, midden in de nacht op haar slaapkamerraam tikken en dan is het romantisch/spontaan/een teken van zelfvertrouwen. Als hij niet aantrekkelijk is dan is in de supermarkt vragen of ze weet waar de bouillonblokjes liggen creep alert.quote:Op maandag 9 januari 2017 01:23 schreef Sarasi het volgende:
WAAROM achter haar aan rennen?Creep alert dat.
Spreek gewoon een meisje bij de bushalte aan op haar leuke muts ofzo, veel meer kans op succes.
Als iemand dat bij mij midden in de nacht zou doen, tief ik mijn nachtkastje door het raam heen, ongeacht soort/geslacht/uiterlijk van degene aan de buitenkant.quote:Op maandag 9 januari 2017 01:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor. Of iets "creepy" is hangt praktisch nooit aan wat er gedaan wordt maar aan wie het doet. Als de man aantrekkelijk genoeg is kan hij, als wildvreemde, midden in de nacht op haar slaapkamerraam tikken en dan is het romantisch/spontaan/een teken van zelfvertrouwen. Als hij niet aantrekkelijk is dan is in de supermarkt vragen of ze weet waar de bouillonblokjes liggen creep alert.
autistquote:Op maandag 9 januari 2017 03:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij midden in de nacht zou doen, tief ik mijn nachtkastje door het raam heen, ongeacht soort/geslacht/uiterlijk van degene aan de buitenkant.
Kijk eens naar zijn pohiquote:Op maandag 9 januari 2017 00:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Onzin. Wat TS deed is goed, vrouwen willen toch veroverd worden en vinden dat toch leuk?
Eindstand: TS had ballen, dat zij vervolgens met een ander gaat lopen praten en hij er bij staat is wel wat minder voor zijn ballen
Aanspreken?! Je moet ze ergens tegenkomen en dan een praatje maken. In een kroeg. Je nieuwe opleiding of je nieuwe werk.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik denk dat die het vast niet deden op de manier dat jij dat hebt gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Als de man leuk is wellicht. Maar dan nog ruik je de pua strategie op kilometers afstand.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Onzin. Wat TS deed is goed, vrouwen willen toch veroverd worden en vinden dat toch leuk?
Eindstand: TS had ballen, dat zij vervolgens met een ander gaat lopen praten en hij er bij staat is wel wat minder voor zijn ballen
Je moet gwn goed kunnen neggenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als de man leuk is wellicht. Maar dan nog ruik je de pua strategie op kilometers afstand.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moet gwn goed kunnen neggen
zoals een alpha zoals ik dat doe
PUAquote:
De D natuurlijk. Wat een domme vraagquote:Op maandag 9 januari 2017 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Stel, je krijgt een nummer van een vrouw. Wat heb jij dan vervolgens te bieden? Waar ga je over praten?
Ik weet niet hoor maar volgens mij was dat meisje doodsbangquote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef 0906 het volgende:
Dit is wel één van de weinige keren dat ik überhaupt een meisje heb aangesproken, normaal durf ik dat niet en al helemaal niet zo opvallen zoals ik dat toen heb gedaan.
Waarom gaan mensen, ook al weten ze dat je aan het versieren bent er dan ongevraagd ermee bemoeien?
Dit is dus jouw grote probleem. Het feit dat je blijkbaar geen idee hebt hoe je overkomt. Die mannen gaan zich er niet zomaar mee bemoeien, dat deden ze omdat je gek of dreigend overkwam.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef 0906 het volgende:
Dit is wel één van de weinige keren dat ik überhaupt een meisje heb aangesproken, normaal durf ik dat niet en al helemaal niet zo opvallen zoals ik dat toen heb gedaan.
Waarom gaan mensen, ook al weten ze dat je aan het versieren bent er dan ongevraagd ermee bemoeien?
De politie is er niet bijgeroepen als vooruitgang zienquote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ben trots op je. Eerste keer voelen nieuwe dingen altijd onwerkelijk en geforceerd aan.
Je bent ook niet op je bek geslagen. Politie is er niet bij geroepen.
Hopelijk de volgende keer wat minder angst om te overwinnen zodat je niet hoeft te rennen en je wat spontaner de ander op haar gemak weet te stellen.
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die dit normaal vinden. Hij is ACHTER EEN MEID AAN GEREND. Niet eentje die hij kende, nee, gewoon een willekeurige. Het leven is geen fucking scene uit een romantische film.
Echt, dat er mensen zijn die gaan bagatelliseren hoe idioot deze actie was![]()
Als het waar is, want ik geloof hier helemaal niks van.
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.
Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd.
Het is een angstig scharminkel. Die zie ik niet zo snel een meisje wat aandoen. De seksuele frustratie en de oorzaak daarvan buiten zichzelf leggen, zijn wel problematisch ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.
Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd.
'Ey meisje' is nu wel verboden.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
Natuurlijk is dat geen misdrijf. Maar als IK iemand aanspreek wordt de politie niet gebeld. Bij hem wel. Dat bedoel ik nou, laat je dat gedeelte nou met opzet weg om het normaler te laten lijken? Ik bel de politie niet hoor als iemand me 'gewoon' aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |