Dit is dus jouw grote probleem. Het feit dat je blijkbaar geen idee hebt hoe je overkomt. Die mannen gaan zich er niet zomaar mee bemoeien, dat deden ze omdat je gek of dreigend overkwam.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef 0906 het volgende:
Dit is wel één van de weinige keren dat ik überhaupt een meisje heb aangesproken, normaal durf ik dat niet en al helemaal niet zo opvallen zoals ik dat toen heb gedaan.
Waarom gaan mensen, ook al weten ze dat je aan het versieren bent er dan ongevraagd ermee bemoeien?
De politie is er niet bijgeroepen als vooruitgang zienquote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ben trots op je. Eerste keer voelen nieuwe dingen altijd onwerkelijk en geforceerd aan.
Je bent ook niet op je bek geslagen. Politie is er niet bij geroepen.
Hopelijk de volgende keer wat minder angst om te overwinnen zodat je niet hoeft te rennen en je wat spontaner de ander op haar gemak weet te stellen.
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die dit normaal vinden. Hij is ACHTER EEN MEID AAN GEREND. Niet eentje die hij kende, nee, gewoon een willekeurige. Het leven is geen fucking scene uit een romantische film.
Echt, dat er mensen zijn die gaan bagatelliseren hoe idioot deze actie was![]()
Als het waar is, want ik geloof hier helemaal niks van.
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.
Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd.
Het is een angstig scharminkel. Die zie ik niet zo snel een meisje wat aandoen. De seksuele frustratie en de oorzaak daarvan buiten zichzelf leggen, zijn wel problematisch ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan is dit toch een situatie waiting to happen? Zijn aanpak werkt niet, en hij wordt steeds gefrustreerder. Hij gaat steeds een stapje verder. Op een station een onbekende aanspreken is 1 ding. Achter een onbekende aanrennen is een volgende stap.
Je mag dat hier niet zeggen, maar dit heeft er toch alle schijn van dat dit ergens gaat eindigen waar niemand blij van wordt? En dan wordt dat hier ook nog half aangemoedigd.
'Ey meisje' is nu wel verboden.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
Natuurlijk is dat geen misdrijf. Maar als IK iemand aanspreek wordt de politie niet gebeld. Bij hem wel. Dat bedoel ik nou, laat je dat gedeelte nou met opzet weg om het normaler te laten lijken? Ik bel de politie niet hoor als iemand me 'gewoon' aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg, vind je het zelf ook niet wat ver gaan om gelijk al zulke conclusies te trekken? Je was er niet bij dus je kan moeilijk een zinnig woord zeggen over de situatie. Hij sprak iemand aan op het station, dat is anno 2017 nog altijd geen misdrijf of poging tot.
Hij vindt wat hij doet normaal. Het IS niet normaal. De acties die hij tot nu toe heeft gedaan vind hij prima kunnen, de realiteit is anders. Ik vind juist dát gevaarlijk, dat hij steeds verder gaat en dat nog steeds normaal vindt.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een angstig scharminkel. Die zie ik niet zo snel een meisje wat aandoen. De seksuele frustratie en de oorzaak daarvan buiten zichzelf leggen, zijn wel problematisch ja.
Het deel waarbij de politie is gebeld is mij vreemd want dat stond niet in OP. Dan is het wellicht een ander verhaalquote:Op maandag 9 januari 2017 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij vindt wat hij doet normaal. Het IS niet normaal. De acties die hij tot nu toe heeft gedaan vind hij prima kunnen, de realiteit is anders. Ik vind juist dát gevaarlijk, dat hij steeds verder gaat en dat nog steeds normaal vindt.
Mensen zetten hem neer als een potentiële X vanwege al zijn topics, niet die twee incidenten.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het deel waarbij de politie is gebeld is mij vreemd want dat stond niet in OP. Dan is het wellicht een ander verhaal
Al vind ik het dan nog wat ver gaan om hem gelijk als potentiële X weg te zetten. Gewoon iemand die sociaal niet zo vaardig is
Hij doet na wat hij anderen ziet doen, maar door zijn autisme doet hij dat blijkbaar helemaal verkeerd. Zo lang het bij pua acties blijft is het niet zo'n probleem.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij vindt wat hij doet normaal. Het IS niet normaal. De acties die hij tot nu toe heeft gedaan vind hij prima kunnen, de realiteit is anders. Ik vind juist dát gevaarlijk, dat hij steeds verder gaat en dat nog steeds normaal vindt.
Zorgt voor de clicks he. Users als Iwanius en deze klapmongool waren op elk willekeurig forum al permanent gebant maar Danny houdt ze liever binnen boordquote:Op maandag 9 januari 2017 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Verzonnen trolltopics is wat FOK! tegenwoordig wil zo te merken! Goed bezig.
Klinkt als interessante materie voor een trage werkdagquote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zetten hem neer als een potentiële X vanwege al zijn topics, niet die twee incidenten.
Het is vooruitgang. Normaal doet hij helemaal niets is de algemeen vastgestelde klacht over TS hier toch? Nu deed hij iets.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De politie is er niet bijgeroepen als vooruitgang zienHet is toch te tragisch voor woorden. Die jongen moet niemand aanspreken op straat, behalve misschien een psycholoog.
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:32 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Het is vooruitgang. Normaal doet hij helemaal niets is de algemeen vastgestelde klacht over TS hier toch? Nu deed hij iets.
Ik vraag me wel af hoe jong die jonge vrouw wasmeestal is het voor mensen zonder aansluiting te intimiderend iemand van eigen leeftijd aan te spreken, dus dan wordt het al snel weer 'eng jong' als ze daadwerkelijk de balletjes hebben om een 'jonge vrouw' aan te spreken.
Niet alleen op het station volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook op het station gestaan om meisjes te versieren, waarna de politie is gebeld. Ik geloof het wel.
Ja joh, breng 'm op ideeën.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:10 schreef Barrah het volgende:
Volgende keer een donker steegje intrekken. Hebben jullie geen last van die andere mensen.
pssttt meisje, wat doe jij uit de keuken?quote:Op maandag 9 januari 2017 11:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja joh, breng 'm op ideeën.
Ik heb WiFi in de keuken.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
pssttt meisje, wat doe jij uit de keuken?
Serieus, wat is daar dan zo vreemd aan? Op al die filmpjes die ik gezien heb worden vrouwen op deze manier aangesproken. Ik heb tenminste wel inzet getoond en ga nou niet doen alsof ik te passief ben want het lijkt ook nooit goed.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij vindt wat hij doet normaal. Het IS niet normaal.
Je snapt niet dat het niet zo is dat je de 'handeling' kunt doen en dat dat dan OK is. Alles moet min of meer kloppen, je manier van benaderen, je lichaamshouding, je lichaamstaal, je gezichtsuitdrukking, je uitstraling, gewoon alles.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Serieus, wat is daar dan zo vreemd aan? Op al die filmpjes die ik gezien heb worden vrouwen op deze manier aangesproken. Ik heb tenminste wel inzet getoond en ga nou niet doen alsof ik te passief ben want het lijkt ook nooit goed.
Nogmaals, wat heb jij in je huidige staat een vrouw te bieden? Wees nou eens eerlijk. Vooral naar jezelf.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:01 schreef 0906 het volgende:
[..]
Serieus, wat is daar dan zo vreemd aan? Op al die filmpjes die ik gezien heb worden vrouwen op deze manier aangesproken. Ik heb tenminste wel inzet getoond en ga nou niet doen alsof ik te passief ben want het lijkt ook nooit goed.
Wat 0906 een vrouw te bieden heeft:quote:Op maandag 9 januari 2017 12:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heb jij in je huidige staat een vrouw te bieden? Wees nou eens eerlijk. Vooral naar jezelf.
Dat je stappen wilt zetten: top. Maar jij slaat, naar mijn mening, flink wat stappen over.
Ik geef je op een briefje mee dat wanneer jij geen échte hulp zoekt, je geen stap vooruit komt. Je bent bang. Bang om je kwetsbaarheid te laten zien en een professional in te schakelen. Jouw probleem is niet het aanspreken van vrouwen maar dat ligt nog veel dieper. Je bent ongelukkig, tegen het depressieve aan.
Waarom gun je jezelf dat geluk niet? Door hulp te zoeken? Maak 2017 jouw jaar door verdomme de mouwen op te stropen en je probleem bij de strot te grijpen. Door een simpel telefoontje kun jij al een behoorlijke stap voorwaarts maken.
De wil is er misschien. Nu de ballen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |