abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168042471
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ach ik vind het al leuk genoeg dat hij probeert.. De eerste keer lukt het nooit..
Zoals die keer dat ik alle durf bijelkaar gesprokkeld had en een meisje wou aanspreken, maar het biertje tussen ons in niet gezien had...
Die lazerde ik dus over haar borsten.. dat was ongeveer het snelste blauwtje dat ik gelopen had.. Ik kon alleen "sorry" stamelen.. ;( :@
TS zei tenminste eerst nog iets tegen haar... :7
hehehe.. ja lullig maar onschuldig toch _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_168042485
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb mijn zinnen gezet op de Kardashian award. Kwam dichtbij zonder moeite ervoor te doen, maar ik had stevige concurrentie. Dit jaar ben ik voorbereid
Meer onzin posten dan iwanius dit jaar :P
pi_168042545
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Meer onzin posten dan iwanius dit jaar :P
Het verschil zat met name in de hoeveelheid topics. Ik open er 1 per half jaar en hij meerdere per week inclusief foto's. Daar is bijna niet tegenop te boksen
pi_168043482
Dit soort topics zijn toch prachtig hè. :') Hoe wil je jezelf toch zo voor lul zetten.
pi_168043623
TS, ga gewoon naar een stille disco. Hoef je ook niet te praten. Alleen aardig te kijken en beetje te dansen. Levert nog leuke foto's voor je facebook ook :)
pi_168043697
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef 0906 het volgende:
Hoe kan ik hier voor de volgende keer het beste op reageren? Iemand ooit meegemaakt dat iemand anders zich ongevraagd met je gesprek ging bemoeien?
'' Heb je iets nodig? ''
'' Ik ben even met deze dame in gesprek!''
''Je stoort! ''
'' Heeft iemand jou geroepen? ''
pi_168043859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef Werkman het volgende:

[..]

'' Heb je iets nodig? ''
'' Ik ben even met deze dame in gesprek!''
''Je stoort! ''
'' Heeft iemand jou geroepen? ''
Wellicht zou een plasje over de desbetreffende dame doen ook kunnen helpen. Dat doen honden ook om een gebied te claimen
pi_168044484
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wellicht zou een plasje over de desbetreffende dame doen ook kunnen helpen. Dat doen honden ook om een gebied te claimen
Of je anus in haar gezicht duwen. Dat doen honden ook en vrouwen schijnen het best wel stoer te vinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168044661
Gewoon vragen of ze eens een magnetronmaaltijdje wil delen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 01:10:48 #285
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168045512
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb vernomen dat die gast haar inderdaad eens flink gepenetreerd heeft.
Vader, wat zegt u nu? :o
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 11 januari 2017 @ 02:28:30 #286
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168045837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alsof mannen niet kunnen zeiken :D Maar je hebt ook vrouwen die gewoon dezelfde interesses als je hebben waar je over kan praten hoor. En ze hebben vaak wel een andere kijk op het leven wat wel fascinerend is.
Er zijn tegenwoordig heel veel vrouwen die gamen en science fiction kijken. Prachtige tijd om te leven. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168048005
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 01:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Vader, wat zegt u nu? :o
Bananen brothers.
pi_168048744
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waarom heb je hem geen klappen gegeven?
Zeg dat nou niet, straks neemt hij het letterlijk ;(
pi_168050124
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij zo iel is als mensen hier zeggen denk ik niet dat iemand daar veel last van zou hebben :D
pi_168050277
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boeiend. Kweekt die gast ook eens motherfucking testo
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 13:00:47 #291
441859 crew  Lenny77
pi_168050936
Hier worden zoveel foute adviezen gegeven zonder erbij na te denken dat TS ze wel eens serieus zou nemen. Willen jullie dan dat deze jongen echt in de problemen komt?

Hij probeert het wel maar op zo een foute manier...

TS, doe dat niet meer op straat en zeker niet meer zoals jij nou hebt gedaan. Door je autisme lijkt het misschien allemaal rustig te zijn gegaan maar je hebt helemaal geen inlevingsvermogen naar de 'gewone' mens en kan totaal geen lichaamstaal lezen. Dit meisje vond het echt niet leuk, heeft waarschijnlijk een defensieve lichaamshouding aangenomen en heeft vluchtig rond zich heen gekeken en oogcontact gezocht met anderen. Die andere jongen heeft dit wel gezien (wegens geen autisme) en is het meisje komen steunen. Erbij staan is al genoeg om je terug wat veiliger te voelen als meisje. Dat was geen versierpoging van die andere gast.
Geloof ons vrouwen en meisjes nou als we zeggen dat we op straat niet aangesproken willen worden voor nummers of wat dan ook. Wie geeft nou een nummer aan een totale vreemde? Dat hebben we al heel jong geleerd om niet te doen.
Ren ook niet achter ze aan, dat voelt heel bedreigend en in godsnaam, volg ze niet tot een rustiger plaatsje.
Als meisje ben je kwetsbaar op straat, er vinden veel te veel aanrandingen plaats en het wordt er niet beter op helaas. Dan heb je ook nog de echte engerds die je volgen, meenemen en vermoorden ofzo. Nu weet ik dat dit laatste wel redelijk zeldzaam is maar het gebeurt en als meisje krijg je al heel jong het advies om niet met vreemden te praten, zeker geen nummers uitdelen, niet alleen door onveilige buurten lopen,... Je krijgt alle horror verhalen te horen en vaak kent elk meisje wel een vriendin of kennis die helaas aangerand is of mishandeld (of heeft het zelf al meegemaakt).
Dat zit er in gestampt.
En dan ga jij ineens achter een meisje aanrennen... Wat had je nou eigenlijk verwacht?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_168051247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:00 schreef Lenny77 het volgende:
Hier worden zoveel foute adviezen gegeven zonder erbij na te denken dat TS ze wel eens serieus zou nemen. Willen jullie dan dat deze jongen echt in de problemen komt?

Hij probeert het wel maar op zo een foute manier...

TS, doe dat niet meer op straat en zeker niet meer zoals jij nou hebt gedaan. Door je autisme lijkt het misschien allemaal rustig te zijn gegaan maar je hebt helemaal geen inlevingsvermogen naar de 'gewone' mens en kan totaal geen lichaamstaal lezen. Dit meisje vond het echt niet leuk, heeft waarschijnlijk een defensieve lichaamshouding aangenomen en heeft vluchtig rond zich heen gekeken en oogcontact gezocht met anderen. Die andere jongen heeft dit wel gezien (wegens geen autisme) en is het meisje komen steunen. Erbij staan is al genoeg om je terug wat veiliger te voelen als meisje. Dat was geen versierpoging van die andere gast.
Geloof ons vrouwen en meisjes nou als we zeggen dat we op straat niet aangesproken willen worden voor nummers of wat dan ook. Wie geeft nou een nummer aan een totale vreemde? Dat hebben we al heel jong geleerd om niet te doen.
Ren ook niet achter ze aan, dat voelt heel bedreigend en in godsnaam, volg ze niet tot een rustiger plaatsje.
Als meisje ben je kwetsbaar op straat, er vinden veel te veel aanrandingen plaats en het wordt er niet beter op helaas. Dan heb je ook nog de echte engerds die je volgen, meenemen en vermoorden ofzo. Nu weet ik dat dit laatste wel redelijk zeldzaam is maar het gebeurt en als meisje krijg je al heel jong het advies om niet met vreemden te praten, zeker geen nummers uitdelen, niet alleen door onveilige buurten lopen,... Je krijgt alle horror verhalen te horen en vaak kent elk meisje wel een vriendin of kennis die helaas aangerand is of mishandeld (of heeft het zelf al meegemaakt).
Dat zit er in gestampt.
En dan ga jij ineens achter een meisje aanrennen... Wat had je nou eigenlijk verwacht?
Het advies krijgen op jonge ledftijd om niet met vreemden te praten :') Dat geldt alleen voor jonge kindertjes.

Ieder meisje heeft een vriendin of kennis die is aangerand. Oke, geloof er geen zak van :')
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 13:20:19 #293
441859 crew  Lenny77
pi_168051340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het advies krijgen op jonge ledftijd om niet met vreemden te praten :') Dat geldt alleen voor jonge kindertjes.

Ieder meisje heeft een vriendin of kennis die is aangerand. Oke, geloof er geen zak van :')
Jonge kindertjes onthouden dat. Jij bent een kerel dus jij hebt dit soort gesprekken ook nooit gehad.
En steek je kop maar lekker in het zand en geloof er maar niets van. Het is gewoon waar.
Met je testo, alfa en negerinnen zeik. We lezen allemaal hoe succesvol het bij jou gaat...
Grow up man!
pi_168051370
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jonge kindertjes onthouden dat. Jij bent een kerel dus jij hebt dit soort gesprekken ook nooit gehad.
En steek je kop maar lekker in het zand en geloof er maar niets van. Het is gewoon waar.
Met je testo, alfa en negerinnen zeik. We lezen allemaal hoe succesvol het bij jou gaat...
Grow up man!
Jonge kinderen kunnen dat vergeten als ze twaalf zijn geweest. En ja ik ben ook weleens bedreigd geweest op straat, dus weet ook wat ongemakkelijke/enge momenten zijn. Weliswaar toen ik iets jonger was, maar toch...

En ja, ik heb geen meid nodig om waardevol te zijn. Dus als ik een mooie negerin zie kan ik er iets mee. Maar ik ga geen relatie aan voor het hebben. Heeft dus niks met succes te maken.
pi_168051384
quote:

[..]

Is wel zo.

Al staat het er los van dat als een creepy figuur zonder sociale vaardigheden je aan gaat spreken, bijna niemand daarop zit te wachten.
pi_168051391
quote:

[..]

Letterlijk alle vrouwen die ik het heb gevraagd is wel eens lastig gevallen op straat. En ja, dan heb ik het echt over opdringerige mannen die hen achtervolgden, ongewenst aanraakten, uitscholden of bedreigden. Maar goed, wat is het probleem. Het is voor mannen natuurlijk veel erger dat al die arrogante wijven hun nummer niet willen geven.
pi_168051442
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:24 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Letterlijk alle vrouwen die ik het heb gevraagd is wel eens lastig gevallen op straat. En ja, dan heb ik het echt over opdringerige mannen die hen achtervolgden, ongewenst aanraakten, uitscholden of bedreigden. Maar goed, wat is het probleem. Het is voor mannen natuurlijk veel erger dat al die arrogante wijven hun nummer niet willen geven.
Nee nee nee, dit is een slachtofferrolletje. Jij gaat er vanuit dat alle mannen zo denken. Maar het zijn altijd figuren zoals syndroom die zo denken. Normale gasten doen dat niet. Als een meisje jou geen nummer geeft is dat jammer, maar grow je gewoon een paar en ga je weer verder.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 13:32:17 #298
441859 crew  Lenny77
pi_168051526
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee nee nee, dit is een slachtofferrolletje. Jij gaat er vanuit dat alle mannen zo denken. Maar het zijn altijd figuren zoals syndroom die zo denken. Normale gasten doen dat niet. Als een meisje jou geen nummer geeft is dat jammer, maar grow je gewoon een paar en ga je weer verder.
Ik ben het eens met wat je hier schrijft! Helaas weet je op voorhand niet of er een normale gast voor je staat op straat of het type dat je in een donkere steeg gaat vermoorden bij wijze van spreken. Het is niet dat ze een bordje dragen met: ik ben een gevaarlijke gek.
Dus wat doe je dan? Je bent bij iedereen op je hoede.
Aanspreken en versieren doe je maar op plaatsen waar het kan of verwacht wordt.
pi_168051555
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Normale gasten doen dat niet. Als een meisje jou geen nummer geeft is dat jammer, maar grow je gewoon een paar en ga je weer verder.
Ach ja, als al die normale gasten dat nou eens zouden zeggen tegen de niet-normale gasten. Naar mijn 'nee' luisteren ze helaas niet.
pi_168051585
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:34 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ach ja, als al die normale gasten dat nou eens zouden zeggen tegen de niet-normale gasten. Naar mijn 'nee' luisteren ze helaas niet.
Ik zal ts is dm'en hierover
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')