abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168041906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:21 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nouja, hij is wel erg vasthoudend aan zijn tactiek. Dat is gewoon jammer want het kan totaal anders en beter uitpakken voor hem op een andere manier maar aan dat punt gaat ie volledig aan voorbij.. :')
Ja, dat heb je met systeemdenkers. Maar inderdaad, die gast mag wel ff wat progressie in het spel brengen. Werken aan zichzelf doet ie ook al niet :')
pi_168041925
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

9/10 vrouwen wil helemaal niet aangesproken worden op straat. Zeker niet door iemand die op ze afgerend komt, opmerkingen maakt over haar uiterlijk en daarna haar nummer vraagt.

Misschien dat het heel lastig uit te leggen is aan sommige mannen, omdat zij altijd het idee hebben dat zij niét bedreigend zijn (of 'kwetsbaar' zoals jij het noemt), maar het komt gewoon heel vaak voor dat je als vrouw niet meer van zo'n man afkomt.
Heb het helaas vaak meegemaakt dat ik dan graag aardig wilde blijven doen tegen een man die een gesprek met mij aanknoopte, maar vervolgens bleef hij wel meelopen tot aan mijn huis. Of gaan ze moeilijk doen omdat ik mijn nummer niet geef. Of gaan ze stuck up lopen doen als ik dan maar zeg dat ik een vriend heb omdat ze blijven aandringen (of dat ik met hun mee naar huis ga, of zij met mij). Waarom lachte ik dan naar ze? Waarom praatte ik dan terug nadat ze mij aanspraken?
bij streetlab krijgt die donkere jongen wel altijd nummers van chickies

Tim echter niet

ligt dus 100% aan de persoon
pi_168041948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

wauw :') daarmee haal je ze binnen _O-
Ja en haar 0906 nummer gevraagd. Uiteraard wel toen ik in trainingspak liep 8-)
pi_168041950
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

9/10 vrouwen wil helemaal niet aangesproken worden op straat. Zeker niet door iemand die op ze afgerend komt, opmerkingen maakt over haar uiterlijk en daarna haar nummer vraagt.

Misschien dat het heel lastig uit te leggen is aan sommige mannen, omdat zij altijd het idee hebben dat zij niét bedreigend zijn (of 'kwetsbaar' zoals jij het noemt), maar het komt gewoon heel vaak voor dat je als vrouw niet meer van zo'n man afkomt.
Heb het helaas vaak meegemaakt dat ik dan graag aardig wilde blijven doen tegen een man die een gesprek met mij aanknoopte, maar vervolgens bleef hij wel meelopen tot aan mijn huis. Of gaan ze moeilijk doen omdat ik mijn nummer niet geef. Of gaan ze stuck up lopen doen als ik dan maar zeg dat ik een vriend heb omdat ze blijven aandringen (of dat ik met hun mee naar huis ga, of zij met mij). Waarom lachte ik dan naar ze? Waarom praatte ik dan terug nadat ze mij aanspraken?
Doe nou niet alsof je in demand bent. Je bent hier onder vrienden en je hoeft niemand voor de gek te houden
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:24:37 #255
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168041965
Het is heel makkelijk:

pi_168041969
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, dat heb je met systeemdenkers. Maar inderdaad, die gast mag wel ff wat progressie in het spel brengen. Werken aan zichzelf doet ie ook al niet :')
Hij heeft zichzelf ermee, zolang hij dat niet erkent dat hij GROTENDEELS zichzelf in deze ongelukkige staat van zijn heeft gebracht kan niemand hem helpen als hij zichzelf niet wil helpen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_168041982
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja en haar 0906 nummer gevraagd. Uiteraard wel toen ik in trainingspak liep 8-)
met je schakelkoningketting?
pi_168042004
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

bij streetlab krijgt die donkere jongen wel altijd nummers van chickies

Tim echter niet

ligt dus 100% aan de persoon
Je mist het punt.
pi_168042028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:25 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

met je schakelkoningketting?
Haha, had ik die maar :P
pi_168042033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:24 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf ermee, zolang hij dat niet erkent dat hij GROTENDEELS zichzelf in deze ongelukkige staat van zijn heeft gebracht kan niemand hem helpen als hij zichzelf niet wil helpen.
Jij kan TS wel helpen
pi_168042034
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:25 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Je mist het punt.
leg uit
pi_168042053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:24 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja klopt. Sporten en gezond eten zou voor ts al een hele wereld openen. En een psycholoog uiteraard _O_
pi_168042071
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jij kan TS wel helpen
Nee.

Ts moet zichzelf helpen door zijn trots/ego opzij te zetten en hulp te gaan zoeken voor deze uitzichtloze situatie (zoals hij dat ziet/voelt) en openstaan voor tips/tricks whatever.
pi_168042093
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

leg uit
Ik probeer uit te leggen hoe een dergelijke situatie aan kan voelen voor een vrouw. Jij hebt het over welke man al dan niet een telefoonnummer kan scoren, jij benadert het vanuit de man.
Om te begrijpen dat veel vrouwen niet zitten te wachten op een gesprek op straat, is het misschien handig om te begrijpen hoe zo'n situatie over kan komen op een vrouw.
pi_168042103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja klopt. Sporten en gezond eten zou voor ts al een hele wereld openen. En een psycholoog uiteraard _O_
o.a. ja
pi_168042146
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:28 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik probeer uit te leggen hoe een dergelijke situatie aan kan voelen voor een vrouw. Jij hebt het over welke man al dan niet een telefoonnummer kan scoren, jij benadert het vanuit de man.
Om te begrijpen dat veel vrouwen niet zitten te wachten op een gesprek op straat, is het misschien handig om te begrijpen hoe zo'n situatie over kan komen op een vrouw.
wat een gezeik allemaal.

Die chicks moeten gewoon hun nummer geven en niet zo zeiken "oh het kom niet goed bij mij over blabla" :r

en dan op tinder met 10 random jongens een neukdate afspreken.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:29:58 #267
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168042162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:27 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nee.

Ts moet zichzelf helpen door zijn trots/ego opzij te zetten en hulp te gaan zoeken voor deze uitzichtloze situatie (zoals hij dat ziet/voelt) en openstaan voor tips/tricks whatever.
We geven hem gewoon het praktijkvoorbeeld samen.. *O*
pi_168042168
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

wat een gezeik allemaal.

Die chicks moeten gewoon hun nummer geven en niet zo zeiken "oh het kom niet goed bij mij over blabla" :r
Sorry, wist niet dat ik het aan een 12-jarige aan het uitleggen was. Ga je lekker slapen nu?
pi_168042189
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

We geven hem gewoon het praktijkvoorbeeld samen.. *O*
ik denk dat mensen hier heel begaan zijn met hem maarja, dat is geen stok achter de deur ofzo
pi_168042190
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat ik het aan een 12-jarige aan het uitleggen was. Ga je lekker slapen nu?
Eerst een fapje, dan slapen.
pi_168042353
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:27 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nee.

Waarom ben jij altijd zo zacht qua reacties :'(. Zo begaan met alles en iedereen.

Voel mij soms bijna schuldig. Heel soms.
pi_168042386
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waarom ben jij altijd zo zacht qua reacties :'(. Zo begaan met alles en iedereen.

Alvast nomineren voor de klb carebear award 2017 :D
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:37:22 #273
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168042395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

ik denk dat mensen hier heel begaan zijn met hem maarja, dat is geen stok achter de deur ofzo
Ach ik vind het al leuk genoeg dat hij probeert.. De eerste keer lukt het nooit..
Zoals die keer dat ik alle durf bijelkaar gesprokkeld had en een meisje wou aanspreken, maar het biertje tussen ons in niet gezien had...
Die lazerde ik dus over haar borsten.. dat was ongeveer het snelste blauwtje dat ik gelopen had.. Ik kon alleen "sorry" stamelen.. ;( :@
TS zei tenminste eerst nog iets tegen haar... :7
pi_168042409
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

:D

Ja sorry, is zoals het is en zo reageer ik. Andere ook net zo zoals ze willen reageren toch. Schuldig voelen voor wat? Niet nodig.
pi_168042462
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Alvast nomineren voor de klb carebear award 2017 :D
Ik heb mijn zinnen gezet op de Kardashian award. Kwam dichtbij zonder moeite ervoor te doen, maar ik had stevige concurrentie. Dit jaar ben ik voorbereid

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 22:39:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')