Qua uiterlijk geen idee, heb syndroom nooit gezien. Qua innerlijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik snapte de referentie, maar die syndroom is niet echt te vergelijken met die Elliot
Schijnt nogal een scharminkel te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk geen idee, heb syndroom nooit gezien. Qua innerlijk...
wtf? Waarom doet iedereen alsof ik dreigend overkwam of zo? Daarvan van helemaal niets het geval, sterker nog kwam ik denk ik kwetsbaar over. Er hing wel gewoon een goede sfeer alleen ben denk ik niet zo zelfverzekerd genoeg om een krachtige indruk achter te laten. Vrouwen willen toch sterke en zelfverzekerde mannen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik snapte de referentie, maar die syndroom is niet echt te vergelijken met die Elliot
Zal hij wel op mij lijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:44 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Schijnt nogal een scharminkel te zijn
Waarom wil je eigenlijk niet gewoon vrienden maken om mee te beginnen? Dan kan je een keer samen wat met ze doen en in die setting misschien gewoon in gesprek raken met een meisje..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
wtf? Waarom doet iedereen alsof ik dreigend overkwam of zo? Daarvan van helemaal niets het geval, sterker nog kwam ik denk ik kwetsbaar over. Er hing wel gewoon een goede sfeer alleen ben denk ik niet zo zelfverzekerd genoeg om een krachtige indruk achter te laten. Vrouwen willen toch sterke en zelfverzekerde mannen.
Eigenlijk toch ook best eng om een vrouw aan te spreken, vooral ook als je wordt afgeleid als anderen zich er ook tussen mengen. Ik kon er niks van zeggen, die jongen bleef wel gewoon netjes en vriendelijk maar wel op zo'n manier dat ik er als een zak bijstond.Misschien was het net de verkeerde plek dat ik haar aansprak en had ik beter even kunnen wachten op een rustigere plek. Maar ja achtervolgen is ook weer een beetje creepy
Alleen homo's zijn vrienden met vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet gewoon vrienden maken om mee te beginnen? Dan kan je een keer samen wat met ze doen en in die setting misschien gewoon in gesprek raken met een meisje..
Wat moet je het zwaar hebben met zo'n beperkt wereldbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alleen homo's zijn vrienden met vrouwen
Omdat jongens normaal gesproken zich niet erin gaan mengen als een jongen met een meisje praat. Of denken van ey ''concurrentie'' dat gebeurt zo zelden in een normale setting.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
wtf? Waarom doet iedereen alsof ik dreigend overkwam of zo? Daarvan van helemaal niets het geval, sterker nog kwam ik denk ik kwetsbaar over. Er hing wel gewoon een goede sfeer alleen ben denk ik niet zo zelfverzekerd genoeg om een krachtige indruk achter te laten. Vrouwen willen toch sterke en zelfverzekerde mannen.
Eigenlijk toch ook best eng om een vrouw aan te spreken, vooral ook als je wordt afgeleid als anderen zich er ook tussen mengen. Ik kon er niks van zeggen, die jongen bleef wel gewoon netjes en vriendelijk maar wel op zo'n manier dat ik er als een zak bijstond.Misschien was het net de verkeerde plek dat ik haar aansprak en had ik beter even kunnen wachten op een rustigere plek. Maar ja achtervolgen is ook weer een beetje creepy
Ik heb het niet zwaar, maar hoe ziet zo'n relatie eruit dan? Wel het gezeik, maar niet de seks? Mannen hebben doorgaans hele andere interesses dan vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je het zwaar hebben met zo'n beperkt wereldbeeld.
Alsof mannen niet kunnen zeikenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het niet zwaar, maar hoe ziet zo'n relatie eruit dan? Wel het gezeik, maar niet de seks? Mannen hebben doorgaans hele andere interesses dan vrouwen
Gewoon anabolen spuiten en trainen, dan komen die jongetjes niet ff tussendoor om haar te beschermenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik word mad als iemand met mijn crushes praatquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Omdat jongens normaal gesproken zich niet erin gaan mengen als een jongen met een meisje praat. Of denken van ey ''concurrentie'' dat gebeurt zo zelden in een normale setting.
En dan.? Ga je haar ook stalken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik word mad als iemand met mijn crushes praat
O dan heeft ts nog geluk gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan tik je de concurrentie in elkaar
Ja, meestal ga ik dan achter haar aanlopen en dan bij haar huis aanspreken. Maar meestal durf ik nietquote:
niet meer doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, meestal ga ik dan achter haar aanlopen en dan bij haar huis aanspreken. Maar meestal durf ik niet
Ik denk sws dat dit wel een belangrijke post is in dit topic, want het had zomaar kunnen gebeurenquote:
baasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, meestal ga ik dan achter haar aanlopen en dan bij haar huis aanspreken. Maar meestal durf ik niet
Nouja, hij is wel erg vasthoudend aan zijn tactiek. Dat is gewoon jammer want het kan totaal anders en beter uitpakken voor hem op een andere manier maar aan dat punt gaat ie volledig aan voorbij..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik denk sws dat dit wel een belangrijke post is in dit topic, want het had zomaar kunnen gebeuren
wauwquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik vroeg ook een keer of ze van magnetronmaaltijden hield
9/10 vrouwen wil helemaal niet aangesproken worden op straat. Zeker niet door iemand die op ze afgerend komt, opmerkingen maakt over haar uiterlijk en daarna haar nummer vraagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |