Je kan hier ontbijtenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb honger en ik heb niet eens ontbijt voor morgen
weet wel iets wat je kunt eten morgenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb honger en ik heb niet eens ontbijt voor morgen
Zolang er maar gekoppeld wordt op zelfde knapheidquote:
nee, net wilde je niet dus nu is je kans voorbijquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan maar
Sof en Chrolo it is
Ja en ik danquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zolang er maar gekoppeld wordt op zelfde knapheid
Hou je bek, gewoon luisterenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, net wilde je niet dus nu is je kans voorbij
Sof negeert me.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he?Ik heb hem ook gezien.
Oké ik ben Sof niet maar antwoord wel even.
quote:
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof negeert me.
Ik had niet verwacht dat ik hem leuk zou vinden, aangezien de laatste 3 Potterfilms absoluut bagger waren.
Hzjbquote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je bek, gewoon luisteren
Ik heb er nog nooit eentje gezienquote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.![]()
Ja ja film kijken..quote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Kom we gaan samen kijken onder een dekbed hihi
boksquote:
Ophoepelen ik ga met ama kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Kom we gaan samen kijken onder een dekbed hihi
Hoezo negatief?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ga je altijd van het negatieve uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |