Je kan hier ontbijtenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb honger en ik heb niet eens ontbijt voor morgen
weet wel iets wat je kunt eten morgenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb honger en ik heb niet eens ontbijt voor morgen
Zolang er maar gekoppeld wordt op zelfde knapheidquote:
nee, net wilde je niet dus nu is je kans voorbijquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan maar
Sof en Chrolo it is
Ja en ik danquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zolang er maar gekoppeld wordt op zelfde knapheid
Hou je bek, gewoon luisterenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, net wilde je niet dus nu is je kans voorbij
Sof negeert me.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he?Ik heb hem ook gezien.
Oké ik ben Sof niet maar antwoord wel even.
quote:
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof negeert me.
Ik had niet verwacht dat ik hem leuk zou vinden, aangezien de laatste 3 Potterfilms absoluut bagger waren.
Hzjbquote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je bek, gewoon luisteren
Ik heb er nog nooit eentje gezienquote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet alle HP films gezien.![]()
Ja ja film kijken..quote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Kom we gaan samen kijken onder een dekbed hihi
boksquote:
Ophoepelen ik ga met ama kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Kom we gaan samen kijken onder een dekbed hihi
Hoezo negatief?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ga je altijd van het negatieve uit
Oh, betekent dat ik tussen jou en sof mag liggen?quote:
Alleen boeken dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er kwam toch een nieuwe HP? Of is dat alleen een boek? Of helemaal niets?
Ok is goed.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon jij denkt meteen aan iets andersWil gewoon film kijken met jou
nee, ik lig al lepeltjelepeltje met sofquote:Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, betekent dat ik tussen jou en sof mag liggen?
Mag hij dan lepeltje achter jou of lepeltje voor jou of lepeltje achter sof of lepeltje voor sof?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, ik lig al lepeltjelepeltje met sof
Nicequote:Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Sof.
Heb net Fantastic Beasts gezien.
Was een leuke film
mag ik vooraan liggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, ik lig al lepeltjelepeltje met sof
Gelukkig eind dit jaar weer Star Wars.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nicejammer dat de volgende pas over twee jaar komt
Ben benieuwdquote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig eind dit jaar weer Star Wars.
Vraag me af of ze Depp in al die 5 films willen stoppen.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nicejammer dat de volgende pas over twee jaar komt
kunnen we alsnog lepeltje lepeltje liggen, mijn wekker gaat dan ook.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Chloroform het volgende:
ik ga slapen want wekker om 5.45 uur doei kusjes voor iedereen behalve ck
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Chloroform het volgende:
wow ik ook zullen we dan dm'enquote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Xxxquote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Het boek harry potter and the cursed child.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er kwam toch een nieuwe HP? Of is dat alleen een boek? Of helemaal niets?
slaap lekker liefjequote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Alle HP's zijns sws slecht geschreven toch? Het verhaal is goed maar heeft verder niet veel literaire waarde oid.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het boek harry potter and the cursed child.
Gaat over dat joch van Harry, maar vind dat boek slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |