Das die EO schijnheil toch? Gelijk dicht gooien die deurquote:Op maandag 9 januari 2017 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Godverdomme, het zal je maar gebeuren dat je opeens Bert van Leeuwen voor je deur hebt staan.![]()
Omdat iemand 'het goed wil maken'.![]()
Tja, ik zapte daar toevallig langs....
In Heusden? Ligt dat bij jou in de buurt?quote:Op maandag 9 januari 2017 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Jinek waren ze weer aan het ouwehoeren over cannabis.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
In Heusden? Ligt dat bij jou in de buurt?
Da's al een eindje uit de buurt en ook geen stad waar ik ooit was.quote:
Het wordt daar geproduceerd..quote:Op maandag 9 januari 2017 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's al een eindje uit de buurt en ook geen stad waar ik ooit was.
80 vierkante kilometerquote:Op maandag 9 januari 2017 23:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is maar klein stadje, de gemeente is wel stuk groter.
Ken de buurt daar op mijn duimpje.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is nog vrij dicht in de buurt van Vught daar was ik ooit wel bekend.
Ja, maar vanaf nu wel weer elke dag later donker.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf nu wel weer elke dag later donker.
Had je het dan ook al een keer druk gehad?quote:
Meestal alleen maar, maar had training vanmiddag dus geen gezeik aan mn kop.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je het dan ook al een keer druk gehad?
Goed teken toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
Maar de andere afdeling wil me graag merk ik dus ik verwacht dat daar binnenkort meer duidelijkheid over komt
ligt dat in Amerika?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
Gisteravond ben ik in Riderkerk geweest.
En wat was er te doen aldaar Hut?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is ongeveer 30 minuten fietsen en met de bus kan ook.
[ afbeelding ]
U beslistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
in het kader van Hut zijn Riderkerk is het nu een Rider jah!
bij cursussen eet ik me altijd klem aan de koekjes etc, echt niet normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:13 schreef chufi het volgende:
Tijdens de training lagen er van die sensations minidingen op tafel... Na de training waren ze op...
Daarvoor liggen ze er ook natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij cursussen eet ik me altijd klem aan de koekjes etc, echt niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |