nee ik doop meestalquote:Op zondag 8 januari 2017 20:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd een broodje te smeren met bloed?
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
Nee, zou ik ook gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
het is hier geen vraagbaak hequote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemen
laten gaan en glas water nemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Bellen. En zeggen dat je die fanta de volgende bestelbeurt te goed wil houden.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
JE KAN TOCH JE MEDEMENS HELPEN MENNO DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIERquote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is hier geen vraagbaak he
Ook al is het eten eigenlijk al een uur geleden bezorgd?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook gewoon doen.
Hoe gaat het met niet fappen?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten gaan en glas water nemen
Verkeerd leveren is wel echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |