Ach de lijst met gejatte Bowie samples is enormquote:Op zondag 8 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het intro van dit nummer is door Keane gretig gebruikt in hun nummer "Better Than This"....
Eensquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Elke keer als ik dit nummer hoor denk ik.... ow ja die is toch ook wel erg mooi.
Het is niet zozeer een sample, maar er is precies hetzelfde geluidje gebruikt. Zoek het nummer later maar eens opquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach de lijst met gejatte Bowie samples is enorm
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
HIerna de verloren opnames van Top of the Pops met de in mijn ogen en oren, DE beste versie van Jean Genie....
Die mondharmonica in deze versiequote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.
Ik dacht er een minuutje of 15 geleden al aan. Nu heb ik buiten Changes wel alle tweede lijn-klassiekers van Bowie die er echt toe doen gehoord, voor mijn gevoel. Die dingen van Young Americans uitgezonderd, maar dat doet me weinig.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.
Ja dit!quote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier krijg ik zin van om kruizen op lantaarnpalen te tapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |