Wat doe je daar danquote:Op zondag 8 januari 2017 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
iemand op nos zei toestraks nog dt ik een vieze aap was en allah mij haat
De drie uiltjesquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer wekelijks bij tapperij dan
Heel veel lager kan het niet bij jou dus zou me geen zorgen makenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vanmiddag Anti-Kalk zitten spuiten in de douche. Ik heb het idee dat ik nu wat IQ punten minder heb. Daarnaast een kriebel in de keel.
Daaromquote:Op zondag 8 januari 2017 19:58 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Het is de heilige maagd Maria niet.
komquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liever niet als een verrassing
[..]
Ga weg joh ik dump elke kinder bij de grootouders
hihiquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel veel lager kan het niet bij jou dus zou me geen zorgen maken
Blijft niks over zo. Voortaan je vriendin laten doen, die is toch al dom door bij jou te blijven.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vanmiddag Anti-Kalk zitten spuiten in de douche. Ik heb het idee dat ik nu wat IQ punten minder heb. Daarnaast een kriebel in de keel.
SOW OOOOOH.GIFquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijft niks over zo. Voortaan je vriendin laten doen, die is toch al dom door bij jou te blijven.
Mijn cito toets uitslag uit 2003/2004 zegt wat anders.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel veel lager kan het niet bij jou dus zou me geen zorgen maken
CK is altijd on fire.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Catkillah is on fire ik neem afstand
Oh wist niet dat het kan daar. Is je naam HaLaLGuRl95 dan dat die zo boos was :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |