quote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is wat ik zo snel kon doen...
Dat zou gaaf zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
In 2017 lijkt er iets van een comeback van The KLF ophanden. Hun bekendste tracks, inclusief moemoe-lokroepen, brachten ze uit als The KLF, maar ze waren ook onder andere namen actief. Die tracks zijn wat minder bekend. Tussen hun KLF-hitsingles door brachten ze als The JAMs het nummer "It's Grim Up North" uit...
Hierna, op Radio 49
Uiteraard heb ik Last Train...quote:Op zondag 8 januari 2017 19:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn![]()
Heb je Last train to transcentral ook? Op Spotify staat ie vgm niet
Hoeveel versies heb je ervan?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik Last Train...
Mijn eerste testuitzending begon met de lange versie daarvan... (kortom: de eerste track ooit die ik op Radio 49 draaide)
Ik zal 'm straks draaien, niet gelijk hier achteraan...
Geen idee; moet ik natellen. Ik heb ook vroege versies van het nummer. Zo heb je ook de track "Go To Sleep", die van The Original White Room komt. Voorloper van Last Train To Trancentral, waarin de baslijn uit een Pet Shop Boys-track wordt gejat.quote:
ik heb geen verzoekjes, ik luister met veel plezierquote:Op zondag 8 januari 2017 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
De show vult zich eigenlijk vanzelf. Wellicht kan ik nog één verzoekje kwijt.
Ik zie songtitels het liefst met hoofdletters, inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
Elf; op jouw grafsteen komt te staan: de man die alle songtitels keurig met hoofdletters typte
Lekker hè? 90s house/dance-klassiekerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
Deze is ook leukmet dat schreeuwende viswijf.
Oké, graag gedaan. Rust ze. Tot de volgende keerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef just me het volgende:
Dank voor het draaien Elf
![]()
![]()
ik ga even 'n half uurtje plat
Mensen die pleonasmes herkennenquote:
Toen ik op invoeren klikte d8 ik al... hier klopt iets niet helemaalquote:Op zondag 8 januari 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die pleonasmes herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |