Hoezo? Gewoon lekker blijven luisterenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:48 schreef just me het volgende:
* just me kan beter onder een grote steen gaan zitten
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Zal even op onderzoek uitgaan...
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig voelt zich een beetje PaRo nu
Om op serieuze wijze gehoor te geven aan uw oproepquote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekjes / suggesties voor deze show (anders dan Drank & Drugs) blijven welkom. Ik zal kijken wat ik heb of hoe ik erop kan inspelen.
en je kende ook de betekenisquote:Op zondag 8 januari 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kon dit vroeger woordelijk meezingen.
Sorry, ik dacht dat ie nog wat langer doorliep. Maar misschien had ik een langere versie.quote:
Graag gedaan. Dit is wat ik zo snel kon doen...quote:Op zondag 8 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ie nog wat langer doorliep. Maar misschien had ik een langere versie.
Thnx voor het draaien!
Unbelievable vind ik persoonlijk wel gaver, maar da's persoonlijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dit gewoon op cd-single. Ik vind dit nummer niet onderdoen voor Unbelievable eigenlijk
Ik heb nog een hele zwik remixes van dat nummer liggen hierquote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Unbelievable vind ik persoonlijk wel gaver, maar da's persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |