scheut honing erdoor, moet goedkomen tochquote:
Zeker.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
scheut honing erdoor, moet goedkomen toch
ik moest het van jou dus ben ik het gaan doenquote:Op zondag 8 januari 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik lust alleen geen honing door mijn thee.
I second that.quote:
Ik ga wel naar één van de andere, dan.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Fris en fruitig...
Vandaag 3 nieuwjaarsborrels op het menu, we doen die bij het honkbal maar...
goed, nemen wij nummer 3quote:Op zondag 8 januari 2017 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga wel naar één van de andere, dan.
Proostquote:
Je mag kiezen:quote:Op zondag 8 januari 2017 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga wel naar één van de andere, dan.
gewoon voorzichtig doen en niet rennenquote:Op zondag 8 januari 2017 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Hullo
Ik moet nog naar de supermarkt, maar ik ben bang dat het buiten glad is.
Ja nee, het is niet glad, maar ik probeer gewoon een smoes te verzinnen omdat ik geen zin heb.quote:
ow dan blijf je toch gewoon thuis, voor mij hoef je de deur niet uitquote:Op zondag 8 januari 2017 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja nee, het is niet glad, maar ik probeer gewoon een smoes te verzinnen omdat ik geen zin heb.
Mijn maag protesteert tegen dit, eigenlijk best wel prima, plan.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:08 schreef just me het volgende:
ow dan blijf je toch gewoon thuis, voor mij hoef je de deur niet uit
dan moet je een flinke vent zijn en gaanquote:Op zondag 8 januari 2017 13:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn maag protesteert tegen dit, eigenlijk best wel prima, plan.
Kun jij niet effe...?quote:Op zondag 8 januari 2017 13:10 schreef just me het volgende:
dan moet je een flinke vent zijn en gaan
quote:Op zondag 8 januari 2017 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun jij niet effe...?
Dan krijg je ook kippensoep van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |