Kijk maar uit wat je zegt, voordat je het weet krijg je de toorn van de GodMother over jequote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt, voordat je het weet krijg je de toorn van de GodMother over je
quote:Op zondag 8 januari 2017 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt, voordat je het weet krijg je de toorn van de GodMother over je
neuh voor mij hoeft niet gebeden te worden, ook deze dag nietquote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef Tuned22 het volgende:
Zal ik even voor jullie bidden of zeg je van nah laat maar zitten er is geen redden meer aan hoop verloren al verloren het komt toch nooit meer goed beter niet ten halve gekeerd maar ten hele gedwaald enzovoorts
Bidden mag altijd.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef Tuned22 het volgende:
Zal ik even voor jullie bidden of zeg je van nah laat maar zitten er is geen redden meer aan hoop verloren al verloren het komt toch nooit meer goed beter niet ten halve gekeerd maar ten hele gedwaald enzovoorts
hier ook nietquote:
Dan nog maar meer alcohol tot ons nemen, en snoepjes en zo.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nog maar meer alcohol tot ons nemen, en snoepjes en zo.
Kheb niet gezegd wanneerquote:Op zondag 8 januari 2017 09:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij zou voor me bidden.![]()
Helpt tot nu toe ook niet echt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 09:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kheb niet gezegd wanneereerst eten, dan zwemmen... druk programma. Kan niet beloven dat het vandaag nog gaat lukken
ja dat valt tegen hèquote:
komt vast nog wel goed met jequote:
Verstandig.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
komt vast nog wel goed met je
ik ga nog even een kopje thee zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |