Behalve in The Watchmen geniale film en rol van Negan als the Comedian trouwens.quote:
Hier werkt 'ie gewoon hoor.quote:
Ligt aan jou.quote:
Dit hele forum heeft als doel om jou in de zeik te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik hem godverdomme voor niks gewijzigd.
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Echt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Die gast is nog steeds wegquote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Alleen Befbekje maakte er een meme van.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken=
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Dat was Johannes_vermeerquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehad
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komtquote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..
Maar ja, dat kan ik wel. Tenzij Simba in één van de vervolgen opeens obesitas krijgt en dronken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |