OOHHHH NU HEB JE HEM!quote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT DOEN ZOMBIES OOK ZIJN ZOMBIES SUPERHELDEN???
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
The Walking Dead is volgens Knut ook een superheldenserie
Nee want zombies zijn slecht en in sin city zijn er duidelijk 2 goeden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT DOEN ZOMBIES OOK ZIJN ZOMBIES SUPERHELDEN???
Hij deed me eerder denken aan The Grinchquote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gast met het gele hoofd lijkt echt precies op die kale gast van breaking bad.
Uh, oké.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was figuurlijk bedoeld, dus gelukkig.
Behalve in The Watchmen geniale film en rol van Negan als the Comedian trouwens.quote:
Hier werkt 'ie gewoon hoor.quote:
Ligt aan jou.quote:
Dit hele forum heeft als doel om jou in de zeik te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik hem godverdomme voor niks gewijzigd.
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Echt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Die gast is nog steeds wegquote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Alleen Befbekje maakte er een meme van.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken=
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Dat was Johannes_vermeerquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehad
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komtquote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..
Maar ja, dat kan ik wel. Tenzij Simba in één van de vervolgen opeens obesitas krijgt en dronken wordt.
Op één van die tekeningen van jou was die simba toch heel dik?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komt
KUTquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Johannes_vermeer
Je maakt een ernstig verwarde indruk op mij nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |