Het niveau van Rotterdam is inderdaad niet erg hoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:46 schreef possetje het volgende:
Wat is het laagste punt op aarde waar je ooit bent geweest? Zelf ben ik niet zo enorme reizer , ben nooit echt verder gekomen als Londen en de Ardennen,
Zelf is het laagste punt waar ik ooit ben geweest Rotterdam, maar het toeval wil dat ik daar zelf ook woon!
En jullie?
Als je nooit in de Limburgse mijnen geweest bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef Peter het volgende:
Beneluxtunnel 26,5 meter onder NAP, telt dat?
Goed dat je hiermee komt. Zat al na te denken wat voor mij het diepste punt was maar bij de Dode Zee ben ik ook geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
De Dode Zee op 400 meter onder zee niveau geloof ik.
Mergelgrotten in Valkenburg, maar niet erg diep geloof ik..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je nooit in de Limburgse mijnen geweest bent!
Omdat Valkenburg zelf relatief hoog ligt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Mergelgrotten in Valkenburg, maar niet erg diep geloof ik..
Die zoutmijn moet wel dieper liggen denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Is de bodem van Wieliczka diep? Anders schipholtunnel denk ik.
Checkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Herstel: 250 meter onder zeeniveau. En dat ging zo:
[ afbeelding ]
Het diepste punt van de kanaaltunnel ligt 75 meter onder de zeebodem, 250 meter onder zeeniveau.
Checkquote:
Checkquote:
Checkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hier ben ik ook geweest, -430 meter is het.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Deze ook voor mijquote:
check!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |