Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.quote:
Kun je nagaan wanneer ik wel ga luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
ik was al even bang dat het spiritus ging wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.
ik kon hem dan ook meefluisterenquote:
quote:
quote:
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
je weet het, veel thee met honing!!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Stien hierna nog draaien dan?
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?
tssk
Ik zit aan iets met alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
je weet het, veel thee met honing!!
ik kan geen snoepjes meer zien
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nog
Ik durf nietquote:
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |