Niet alleen in het Sallandsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In het Sallands dialect betekent "roek oe" (ik) ruik jou.
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In het Sallands dialect betekent "roek oe" (ik) ruik jou.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels zitten we in de jodel-hoek.
Over keyboards gesproken: tijdje geleden op een Korg gespeeld die een soundbank met jodel-geluiden had. Helemaal geweldig. Ik had dat instrument bijna acuut gekocht.
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
In het Drents is "ik ruik jou": "ik roek joe"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
Mag je nog blij zijn dat je niet onder gescheten bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
In die tijd dat ze dit liedje spelen, kunnen ze beter zelf een rondje halen. Is beter voor algemeen nut.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
Bertus?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef Dj_Vout het volgende:
Aansluiten!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 korte polonaises is niet zo leuk als 1 lange.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik zag eerst een stuk of vijf korte rijtjes en nu ineens een lang lint !!
De raad van 11.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
"Alle tien maken een Elf"
Ik snap het niet
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de Kerst weer overleefd en nog mentaal herstellende,.
Jij had met nieuwjaar confetti in je reet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisteren![]()
Ik krijg waanbeelden van deze show. Zo denk ik steeds dat het vandaag Nieuwjaarsdag is. Heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |