Hoi Fok!
Ik verkoop mijn Tamron allroundlens, de SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF. Geschikt voor Canon. Ik heb er een raar dingetje mee: ik heb hem een tijdje met plezier gebruikt, maar sinds kort willen mijn lens en body niet meer door één deur. Ik heb 'm geprobeerd op behoorlijk wat andere Canon bodies (in 2 fotowinkels en bij een paar kennissen) en bij alle andere deed hij het wel, dus het ligt vermoedelijk aan mijn eigen camera. Irritant, maar beter om er iemand mee te verblijden waarbij 'ie het wél doet.
De sensoren zijn recent nog schoongemaakt en de lenzen zijn kras- en vlekvrij. Ik heb de originele doos en gebruiksaanwijzing erbij! De garantie is verlopen, maar de lens doet het verder in principe naar behoren. Goed voor allround gebruik, ik heb 'm destijds gekocht in plaats van de kitlens. Je mag hem natuurlijk uitproberen op je eigen body. Verzenden of ophalen kan alleen morgen overdag of tussen 24-31 januari i.v.m. verblijf buitenland. Ik woon zelf in omgeving Amsterdam. Nieuwprijs was rond ¤375, mag weg voor de helft.
Ik ben trouwens absoluut in voor een ruil. Ik zoek een andere allroundlens waar mijn body géén ruzie mee maakt.
Foto's:
![IMG_0286.jpg]()
![IMG_0288.jpg]()
![IMG_0290.jpg]()
Vragen? Laat maar horen :-).