Dit is haar niveau op het moment. Maar dat niveau is niet voldoende om na een slechte race dit toernooi nog te winnen..quote:
Klopt, al denk ik dat ze nog wel een kansje heeft. Als Ter Mors 1:14.50 ofzo rijdt, dan gaat Erbanova misschien choken.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:48 schreef MiLalaa het volgende:
toch jammer dat Ter Mors gisteren niet zo'n 500m reed. Dan had het spannend geweest
Jammer dat ze wel selectief kritisch zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wauw, kritisch hoor van NOS... Ze hebben geleerd van Armstrong![]()
![]()
Ze zijn alleen kritisch over buitenlanders.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wauw, kritisch hoor van NOS... Ze hebben geleerd van Armstrong![]()
![]()
Dit is gewoon tenenkrommend, eerlijk gezegd...quote:Op zondag 8 januari 2017 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat ze wel selectief kritisch zijn.
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:06 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit is gewoon tenenkrommend, eerlijk gezegd...
En dan gaan vragen of het niet raar zou zijn als Fatkulina wordt uitgejouwd tussen allen Nederlandse helden op de arreslee..
Arme meid.
GULJAJF OHOOHOOOO!quote:Op zondag 8 januari 2017 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.
Dan start NOS gewoon een flimpje in van een één of andere stagiair...quote:Op zondag 8 januari 2017 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.
kan beter veldrijdenquote:Op zondag 8 januari 2017 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
VDP heeft nog veel te leren op de 1500m.
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?quote:
AK gaat geloof ik voor 5km.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?
Staat virtueel 7e nu, moet bij de beste 6 staan geloof ik?
Dan heeft Herbert het weer foutquote:Op zondag 8 januari 2017 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AK gaat toch voor 5km.
7e plaats AK > 7e plaats AK toch
Om tafarelen boven de 14 minuten te voorkomen.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
technisch gezien zou je 5e in het AK kunnen staan en toch niet mee kunnen doen aan de 10 km? Raar systeem dan.
Waarom niet gewoon de beste 8 in het ak mee laten doen aan de 10?
Is er ergens een goede live tussenstanden site? Huidige afstand, ak?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?
Staat virtueel 7e nu, moet bij de beste 6 staan geloof ik?
Ze willen stayers een kans geven de 10km te rijden. Normaal gezien verbeteren zij zich op de 10km.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
technisch gezien zou je 5e in het AK kunnen staan en toch niet mee kunnen doen aan de 10 km? Raar systeem dan.
Waarom niet gewoon de beste 8 in het ak mee laten doen aan de 10?
http://live.isuresults.eu/2016-2017/heerenveen-2/standings1.htmquote:Op zondag 8 januari 2017 14:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Is er ergens een goede live tussenstanden site? Huidige afstand, ak?
Thxquote:Op zondag 8 januari 2017 14:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://live.isuresults.eu/2016-2017/heerenveen-2/standings1.htm
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.quote:
dat weet ik niet maar hij zou wel dicht komenquote:Op zondag 8 januari 2017 14:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.
quote:Op zondag 8 januari 2017 14:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.
Blokhuizentwitter:marktuitert twitterde op zondag 08-01-2017 om 14:25:09Blokhuizen zou eigenlijk mee moeten kunnen met Kramer op de 1500m. Agressief starten, 1e 400m hard aan. Laatste rit, ben benieuwd! reageer retweet
Leenstra is nog maar 12 jaar oud ofzo.quote:
Het zegt meer over de status van het schaatsen. Veredelde amateurs en een aantal profs uit Nederland.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:53 schreef pietkanarie het volgende:
Kramer is gewoon erg goed... het is eigenlijk niet spannend geweest wie er op de eerste plek zou eindigen. Het is sport op het hoogste niveau wat hij laat zien. Vind dat heel mooi maar wel dubbel. Was toch leuker geweest als het nu allemaal veel dichter op elkaar stond en er op de 10 km nog echt gestreden moest worden voor de eerste plek. Maar goed, dat dat niet gebeurt zegt veel over hoe goed Kramer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |